نسخه چاپی

350 نظامی آمریكایی در راه عراق

كلنل «استیون وارن» سخنگوی وزارت دفاع آمریكا امروز چهارشنبه ضمن تأیید حضور نیروهای نظامی آمریكا در مانور مشترك در مرزهای اوكراین و لهستان، از رسیدن 350 نظامی دیگر به عراق در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سخنگوی پنتاگون می‌گوید که 350 نظامی دیگر آمریکایی که دیشب مجوز اعزامشان به عراق توسط «اوباما» امضاء شد، در روزهای آینده به بغداد می‌رسند.

به گزارش رادیو صدای آمریکا، کلنل «استیون وارن» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا امروز چهارشنبه ضمن تأیید حضور نیروهای نظامی آمریکا در مانور مشترک در مرزهای اوکراین و لهستان، از رسیدن 350 نظامی دیگر به عراق در روزهای آینده خبر داد.

وی به ترکیب نیروهای اعزامی نیز اشاره کرد و گفت که سربازانی از نیروی زمینی، دریایی احتمالاً برخی از کادر نیروی هوایی در این کاروان نظامی حضور خواهند داشت.

وی به اخبار مبتنی بر تهدید داعش علیه آمریکا نیز پرداخت و گفت: هنوز نشانه مشخصی از تهدید داعش علیه ایالات متحده وجود ندارد ولی شکی نیست که داعش در پی حمله به اهداف آمریکایی است.

آقای وارن در انتها به دستور دیروز «باراک اوباما» برای اعزام 350 نیرو نظامی دیگر به عراق پرداخت و گفت:‌ این نیروها ظرف روزهای آینده به عراق می‌رسند و با احتساب 861 نظامی آمریکایی مستقر در عراق، این کاروان شمار نظامیان ما را به بیش از 1200 نفر خواهد رساند.

این نظامیان بنا به گفته رئیس‌جمهور آمریکا، برای حفاظت از سفارت این کشور در بغداد به عراق اعزام خواهند شد و رویارویی نظامی با داعش نخواهند داشت.

۱۳۹۳/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...