نسخه چاپی

بهره برداری مغرضانه بی بی سی فارسی از سخنان هاشمی! +عكس

حالا شاهدیم یك صفحه‌ فیس‌بوك كه برای مردم هزینه ندارد تبدیل به چندین دستگاه تلویزیون و رادیو می‌شود كه میلیون‌ها نفر را تحت تاثیر قرار می‌دهد"

به گزارش نما، تارنمای تفرقه افکن بی بی سی فارسی طی مطلبی با دست آویز قرار دادن و سو استفاده از سخنان رییس مجمع تشخیص در همایش ملی "تحولات خاورمیانه و آینده نظم منطقه‌ای" تلاش کرد تا با استناد به سخنان رییس مجمع تشخیص، وجود جو خفقان و سانسور در جمهوری اسلامی را به مخاطبان خو القا کند.
بی بی سی فارسی به نقل از رییس مجمع تشخیص نوشت: "حالا شاهدیم یک صفحه‌ فیس‌بوک که برای مردم هزینه ندارد تبدیل به چندین دستگاه تلویزیون و رادیو می‌شود که میلیون‌ها نفر را تحت تاثیر قرار می‌دهد و یک ویدیو تصویر که با موبایل‌ها گرفته شده به دنیا منتقل می‌شود که به نظر من این امری مبارک برای دنیا است. که گرچه برخی خوششان نمی‌آ‌ید اما اگر اساسی به سعادت بشریت فکر کنیم و علیه ظلم و ستم و بیداد و ستمگری حرکت کنیم، شاهد خواهیم بود که اگر این رسانه‌ها وجود نداشته باشند خطرناک خواهد بود."

بی بی سی در ادامه اضافه کرد: "حکومت ایران سانسور اینترنتی را پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۸۸ شدت بخشیده است. فیس‌بوک، یوتیوب و توییتر از جمله شبکه‌های اجتماعی آنلاینی هستند که دسترسی به آنها توسط حکومت ایران مسدود شده است."

00.png



۱۳۹۱/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...