نسخه چاپی

نوبخت در مراسم بدرقه كاروان اعزامی ایران به المپیك آسیایی:

نگران رنگ مدال‌ها نباشید فقط ....

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به توجه ویژه دكتر روحانی به ورزش گفت: از هیچ تلاشی برای ورزش كوتاهی نخواهیم كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محمد باقر نوبخت" در مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به المپیک آسیایی با ابراز خوشحالی از حضور درجمع ورزشکاران، فراهم کردن تسهیلات برای کسب موفقیت توسط ورزشکاران را وظیفه‌ای مهم توصیف کرد و افزود: حضور بنده به نمایندگی هیئت وزیران به همراه وزیر ورزش و جوانان در برنامه امروز در واقع اعلام حمایت ما از شما ورزشکاران کشورمان بود تا بگویم دولت با قدرت در کنار ورزشکاران است.

وی با اشاره به اینکه مطالبات و جوایز معوقه قهرمانان از دولت پیشین است، گفت: این معوقه در زمان دولت تدبیر و امید نبوده، البته تعهدات دولت‌های گذشته نیز برای ما تعهدآور است.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری ادامه داد: با پیگیری‌های ویژه وزیر ورزش وجوانان، منابع مناسب فراهم شد و همانطور که در جمع ورزشکاران اعلام کردم، برنامه ششم توسعه در حال تهیه و تنظیم است و هرکاری در ورزش باید در این برنامه به صورت زیربنایی دیده شود.

وی افزود: از تمامی فدراسیون‌ها خواسته‌ایم برنامه‌های خود را برای اعتلای ورزش ایران اعلام کنند تا با توجه به تاکید رئیس جمهوری به ورزش، در معاونت برنامه ریزی منابع لازم برای ورزش را پیش بینی کنیم.

نوبخت همچنین درسخنانی دراین مراسم اضافه کرد: وظیفه ما در راستای اعتلای ورزش کشور، فراهم کردن شرایط و تسهیلات برای ورزشکاران است تا آنها به طور شایسته برای موفقیت گام بردارند.

وی با اشاره به مذاکرات با وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک در بحث بودجه گفت: با پیگیری های این عزیزان تلاش کردیم تسهیلات مالی را برای این کاروان فراهم کنیم.

سخنگوی دولت با تاکید بر این نکته که از هیچ تلاشی برای ورزش کوتاهی نخواهیم کرد، افزود: دولت آماده است تا برنامه‌هایی که از سوی وزارت ورزش و جوانان در جهت اعتلای ورزش کشور ارایه می شود را در برنامه ششم بگنجاند و هر سال به تناسب آن اهداف، منابعی را پیش بینی کند.

وی خطاب به کاروان اعزامی ایران به اینچئون گفت: احساس ما نسبت به شما احساس پدری است که نسبت به فرزندش دارد، در این بازی‌ها نگرانی نداشته باشید و به فکر رنگ مدال نباشید. فقط با تمام قدرت تلاش کنید چرا که این موضوع برای ما بسیار اهمیت دارد و ما در تمامی مراحل شما را تحسین می‌کنیم.

۱۳۹۳/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...