نسخه چاپی

شكایت نماینده ایلام از مشاور قلابی استاندار+ سند

عکس خبري -شکايت نماينده ايلام از مشاور قلابي استاندار+ سند

نماینده مردم ایلام از سوء استفاده فردی از عنوان "مشاور مسئولان كشور" خبر داد و گفت: این شخص در استان ایلام خود را به عنوان مشاور استاندار معرفی كرده است ولی وقتی موضوع را از استاندار پرسیدم گفتند مشاور ما نیست.

به گزارش نما، احمد شوهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، از سوء استفاده فردی از عنوان "مشاور مسئولان کشور" خبر داد و گفت: این شخص فردی به نام سلیمان کریمی است که همه جا خود را به عنوان مشاور استاندار معرفی می‌کند.

وی افزود: فکر می‌کنم این شخص حدود ۵۰ عنوان مشاوره برای خود درست کرده است، در حالیکه احکام سنگین قضایی دارد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول و مهران خاطرنشان کرد: این شخص در استان ایلام خود را به عنوان مشاور استاندار معرفی کرده است ولی وقتی موضوع را از استاندار پرسیدم گفتند مشاور ما نیست.

وی افزود: همچنین این شخص خود را به عنوان مشاور وزرای کار، بهداشت، صنعت و برخی دیگر از مسئولان از جمله فریدون معرفی کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: این شخص مسئولان را تحت فشار قرار داده و اقدام به امتیازگیری و رانت‌خواری می‌کند.

وی ادامه داد: در این رابطه نامه‌ای به رئیس جمهور نوشتم و رونوشت آن را به ۷ وزیر ارسال کردم که تکلیف را مشخص کنند که این شخص مشاور است یا اینکه سوء استفاده می‌کند.

شوهانی خاطرنشان کرد: سلیمان کریمی که خود را به عنوان مشاور مسئولان خود را معرفی می‌کند دارای احکام قضایی است و اقدامات وی دولت را زیر سوال می‌برد.

وی در پایان گفت: شکایت من از این شخص به خاطر مسائل شخصی نبوده بلکه به خاطر دلسوزی است.

این در حالی است، محمد محمدرضایی نماینده ادوار مجلس نیز در شبکه فیس‌بوک خود در این باره نوشته بود: «در پی نفوذ فردی بنام سلیمان کریمی در استانداری و برخی ادارات کل استان ایلام و دخالت در عزل و نصب مدیران نماینده محترم ایلام جناب آقای شوهانی نسبت به تحرکات این فرد که خود را مشاور مقامات دولت معرفی می‌کرده واکنش نشان داد. ابتدا مراتب را رسما به اطلاع رییس جمهور و وزرایی که نامبرده خود را وابسته به آنان معرفی می‌نموده ابلاغ می‌کند. سپس با ارسال نامه و مستنداتی از دادستان ایلام در خواست تعقیب وی را می‌نماید.

فرد مذکور بعد از متواری شدن از زندان در سال گذشته ( محکومیت قطعی در دادگاه امور اقتصادی به اتهام تحصیل مال نامشروع) اولین بار توسط استاندار کردستان آقای زاهدی با حکم رسمی به عنوان مشاور ویژه انتخاب و از این طریق پای وی به دولت یازدهم باز می‌شود.عزل و نصب ومعرفی برخی مدیران استان کردستان نیز با نظر وی انجام شده است.

خبرهای رسیده از ایلام حاکی است. بعد از آنکه مدیر کل غله در مقابل در خواست‌های خلاف قانون فرد مذکور مقاومت می‌کند. ظرف مدت کوتاهی ترتیب عزل او را فرا هم می‌کند.

همچنین گفته می‌شود معاون بهزیستی ایلام نیز با معرفی وی که خود را مشاور رسانه‌ای رییس سازمان بهزیستی کشور معرفی نموده است منصوب شده است.

بنا به اعلام مراجع انتظامی نامبرده دارای سوابق جعل، اخاذی و کلاهبرداری است، گفتنی است، دور ششم وی به عنوان خبرنگار وارد مجلس می‌شد، اما سرگرم کار چاق‌کنی و زد و بند بود، همان وقت به حراست تذکر دادم، به محض اطلاع از انتصاب وی در استانداری کردستان از طریق دوست مشترکی وضعیت این فرد را منعکس کردم که متاسفانه توجهی نشد.

در ملاقاتی که با وی داشتم، مدعی بود سال‌ها با آقای زاهدی استاندار کردستان همکاری داشته است.»

۱۳۹۳/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...