نسخه چاپی

زمزمه‌های دعوت از سید نصرالله به ایران

خبرهای غیررسمی حاكی از آن است كه سفر محمد خزاعی دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت به لبنان برای دیدار و دعوت از سید حسن نصرالله دبیركل حزب الله لبنان به منظور سفر به ایران و شركت در این جشنواره بوده است.

به گزارش نما به نقل از مهر محمد خزاعی دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در آستانه برگزاری این رویداد سینمایی به لبنان سفر کرد و شنیده ها حاکی از آن است که دلیل سفر وی دعوت از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان برای حضور در ایران و شرکت در جشنواره مقاومت بوده است.

طبق اخبار به دست آمده هماهنگی‌های اولیه برای دعوت از سیدحسن نصرالله توسط شیخ علی ظاهر انجام گرفته و دعوت حضوری دبیر جشنواره مقاومت تکمیل پیگیری های قبلی او بوده است.

دوره پیشین این فستیوال هم شایعه حضور دبیرکل حزب الله مطرح شده بود که در نهایت محقق نشد ولی در زمان برگزاری جشنواره، خانواده عماد مغنیه به ایران آمدند. به نظر می‌رسد با توجه به اختصاص بخش‌های عماد مغنیه، غزه و تکفیری‌ها و واکنش های رسانه های رژیم صهیونیستی نسبت به برپایی این جشنواره فیلم در ایران، این‌بار خبر دعوت از حسن نصرالله در ایران محتمل‌تر باشد.

خزاعی در این سفر سه روزه علاوه بر دیدار با دبیرکل حزب الله لبنان با دو رسانه لبنانی از جمله سردبیر الاخبار و مدیر شبکه المنار نشست مشترکی داشته است. خزاعی روز سه شنبه ۱۱ مردادماه به لبنان سفر کرده است.

۱۳۹۳/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...