نسخه چاپی

هدایتی در فكر خرید باشگاه اسپانیایی

مالك باشگاه استیل‌آذین با اعلام احتمال خرید یك باشگاه اسپانیایی در هفته آینده تاكید كرد كه در مقاطع مختلف قصد كمك به باشگاه پرسپولیس را داشته اما مانع این كار شده‌اند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم،حسین هدایتی با تبریک میلاد باسعادت امام علی ‌بن موسی‌الرضا (علیه السلام) و ابراز تاسف از شکست پرسپولیس برابر تراکتورسازی عنوان کرد: من به عنوان یک هوادار پرسپولیس از شکست‌های این تیم به شدت ناراحت می‌شوم و امیدوارم این تیم هر چه سریع‌تر به روزهای اوج خود بازگردد. پرسپولیس می‌تواند با کسب نتایج خوب، بخش زیادی از جامعه را خوشحال کند و به همین دلیل امیدوارم این تیم روند رو به رشدی را در پیش بگیرد.

وی اظهار داشت: پس از این بازی همانند چند وقت اخیر مردم در کوچه و خیابان و همین‌طور در صفحه اجتماعی اینستاگرام از من سوال می‌پرسند که چرا به پرسپولیس کمک نمی‌کنم اما باید بگویم در تمام مقاطع آمادگی‌ام را برای کمک به پرسپولیس اعلام کرده‌ام.

رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: حتی زمانی که برای تمدید قرارداد و یا جذب بازیکنانی نظیر سید جلال حسینی، کریم انصاری فرد و مهرداد پولادی مشکلاتی برای باشگاه پرسپولیس پیش آمد، اعلام کردم که آماده کمک به پرسپولیس هستم آن هم بدون چشمداشت اما متاسفانه این کمک‌ها را از من قبول نکردند. در واقع من وظیفه‌ام را انجام دادم و رحیمی و دایی هم شاهد این موضوع هستند اما آقایان نخواستند که به پرسپولیس کمک کنم.

هدایتی در ادامه از احتمال خرید یک باشگاه اسپانیایی در هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: از چند هفته پیش مذاکرات برای خرید بخش یا تمام سهام یک باشگاه اسپانیایی حاضر در لالیگا را آغاز کردم که به نتایج خوبی هم رسیدیم. قرار است هفته آینده رئیس این باشگاه به همراه یکی از اعضای هیئت مدیره آن به تهران سفر کنند تا در صورت توافق نهایی بخش و یا تمام سهام این باشگاه لالیگایی را خریداری کنم.

مالک باشگاه استیل‌آذین گفت: امیدوارم با این اتفاق ستاره‌ها و بازیکنان مستعد فوتبال ایران به جای رفتن به کشورهای عربی راهی لالیگا شوند و در یکی از بهترین لیگ‌های اروپایی توپ بزنند.

۱۳۹۳/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...