نسخه چاپی

توافقات اولیه با مهدی رحمتی با "كهكشان كویر" لیگ برتر

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه صنعت مس كرمان گفت: با امید به الطاف پروردگار و حمایت‌های پرشور هواداران، مس كرمان "كهكشان كویر" لیگ برتر دوازدهم است و مطمئناً در حد بلندای نام و غرور دیار كریمان روانه لیگ می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در حالی که طی هفته‌های اخیر موجی از انتقادات علیه مدیریت و نحوه عملکرد سیستم هیئت‌مدیره باشگاه صنعت مس در نقل و انتقالات و بسیاری زمینه‌ها راه‌اندازی شده بود جذب چند بازیکن تأثیرگذار و بی‌حاشیه موجب شده تا عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه در شرایط بسیاری خوبی قرار گیرد.

*شجاع خلیل‌زاده قطعاً با مس ‌می‌ماند/ گودرزی جدیدترین خرید مس

عبدالرضا داروی رئیس هیئت‌مدیره باشگاه صنعت مس امروز در گفت‌وگو با فارس پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه با "سیدمهدی رحمتی" و" آسمیر آودوکیچ" اظهار داشت: نماینده باشگاه صنعت مس در کمپ بشیکتاش ترکیه با این دروازه‌بان مطرح کشور به گفت‌وگو و مذاکره پرداخت و من نیز به عنوان یکی از مسئولان باشگاه با رحمتی در این زمینه به صورت تلفنی صحبت کرده‌ام.

وی افزود: توافقات اولیه با رحمتی حاصل شده و این بازیکن برای انجام مذاکرات بعدی باید 16 خرداد ماه در جلسه هیئت‌مدیره باشگاه شرکت کند تا در خصوص جذب وی اقدامات لازم انجام شود، همچنین با مدیر برنامه‌های آودوکیچ و این دروازبان نیز مذاکراتی انجام شده و او باید تا 48 ساعت آینده نظر خود را در خصوص این مذاکرات به ما اعلام کند.

اما رئیس هیئت‌مدیره باشگاه مس در ادامه از جذب "شهرام گودرزی" هافبک تیم فوتبال شهرداری تبریز خبر داد و اظهار داشت: این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های برق و فجر سپاسی را در کارنامه دارد و با باشگاه مس بر سر بستن قرار‌داد یکساله‌ای به توافق رسیده است.

داوری در ادامه با رد شایعات پیوستن " شجاع خلیل‌زاده" به تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: با شجاع مکالمه تلفنی خیلی خوبی داشتم، این بازیکن با وجود تلاش وسیع مدیران سپاهان و ارائه پیشنهاد اغوا کننده برای حضور در تیم قهرمان کشور و بازی در جام باشگاه‌های آسیا، در مس ماندنی شده است. داوری گفت: شجاع قول داده فصل بعد در کرمان و مس حضور داشته باشد، باید به سهم خود از چشم پوشی خلیل‌زاده بر روی مسائل مالی و عدم حضور در تیم قهرمان کشور و لیگ قهرمانان آسیا تشکر کنم.

وی درپاسخ به سئوالی در خصوص پیوستن ابوذر رحیمی مدافع فصل گذشته داماش گیلان به مس گفت: حضور این مدافع در مس کرمان هنوز قطعی نشده است.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه مس کرمان در ادامه از جذب چند بازیکن با کیفیت و طراز اول از لیگ دسته اول فوتبال کشور خبر داد و افزود: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده، چند بازیکنان شاخص لیگ دسته اول را نیز مد نظر قرار دادیم که به زودی اسامی آنها را نیز اعلام می‌کنیم.

اما در حالی که طی هفته‌های اخیر ضد و نقایض‌های زیادی در خصوص ناتوانی مسئولان باشگاه در جذب و همچنین ارائه پیشنهادات نجومی به برخی بازیکنان شنیده می‌شد، مسئولان باشگاه با بی‌توجهی به این شایعات و اخبار به کار خود در بازار حساس و تأثیر گذار نقل و انتقالات ادامه دادند و با جذب چند بازیکن مطرح و البته مؤثر علاوه بر ارائه کارنامه‌ای موفق در بازار نقل و انتقالات زمینه‌ساز خاموشی حاشیه‌سازان را نیز فراهم آورند.

جذب نفراتی چون رضا عنایتی، ایوان پترویچ، مسعود نظرزاده، حسین کاظمی و ابوذر رحیمی در لیگ دوازدهم با پیراهن صنعت مس کرمان حکایت از شکل‌گیری تیمی منسجم و منظم برای قاسمپور دارد.

*به شدت مخالف سیاست مشت آهنین هستم

داوری در ادامه سیاست باشگاه در برابر حاشیه‌پردازی و بی انصافی‌های را "سکوت" عنوان کرد و افزود: ما به دنبال اتحاد و وحدت برای اعتلای نام مس و کرمان هستیم، در واقع با سیاست "مشت آهنین" برای مخالفان به شدت مخالفیم و تهدید و ارعاب مخالفان را مذموم می‌دانیم حتی اگر عده‌ای بخواهند در برابر محکمه افکار عمومی صندلی متهم و شاکی را وارونه سازند.

وی ادامه داد: سینه خود را برای آماج حملات آماده کرده‌ام و از همه مدیران باشگاه خواسته‌ام در برابر موجب تخریب و سیاه‌نمایی و بی انصافی‌ها فقط سکوت اختیار کنند.

*به امید خدا،مس کهکشان کویر لیگ دوازدهم است

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه صنعت مس با اشاره به اینکه مس کرمان در فصل جدید، با امید به الطاف پروردگار و حمایت‌های پرشور هواداران " کهکشان کویر" لیگ برتر خواهد بود، اظهار داشت: مطمئنا با وجود بازیکنان فعلی و نفرات جذب شده تیم در حد بلندای نام و غرور دیار کریمان روانه لیگ می‌شویم.



*ایجاد ساختار قراردادی و حقوقی جدید

وی در ادامه از ایجاد و راه‌اندازی ساختار قراردادی و حقوقی جدید باشگاه با استفاده از تجربیات باشگاه‌های بزرگی چون منچستر یونایتد و بایرن مونیخ خبر داد و اظهار داشت: آیین‌نامه انضباطی باشگاه مس کرمان به شکل جدید و کاملی تدوین شده و تمام جزئیات و تخلفات احتمالی در آن پیش‌بینی شده است و تمام اعضا، بازیکنان و کادر فنی ملزم به مطالعه و تائید آیین‌نامه انضباطی باشگاه شده‌اند.



*سازمان حامیان مردمی صنعت مس راه‌اندازی می‌شود

داوری در ادامه از ایجاد تحولی بزرگ در کانون هواداران باشگاه مس خبر داد و افزود: کانون هواداران باشگاه از این پس ارتقای تشکیلاتی یافته و به زودی با عنوان "سازمان حامیان مردمی باشگاه صنعت مس" فعالیت خود را در ابعادی وسیع‌تر و مستقل دنبال می‌کند.

*واگذاری تبلیغات روی پیراهن از طریق مزایده

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه صنعت مس از واگذاری تبلیغات روی پیراهن مس کرمان از طریق مزایده عمومی خبر داد و افزود: تبلیغات روی پیراهن مس را به شرکتی که بالاترین قیمت پیشنهادی را ارائه کند، می‌دهیم.



*قاسم‌پور نماد پاکی فوتبال است

وی با تمجید از ابراهیم قاسم‌پور سرمربی مس کرمان اظهار داشت: وی به لحاظ شخصیتی و فنی از مربیان برجسته فوتبال کشور است و در فصل نقل و انتقالات با توجه به آشنایی بیشتری که از روحیات این مربی به دست آوردم متوجه شدم باید قاسم‌پور را به عنوان نماد فوتبال پاک معرفی کنیم.

۱۳۹۱/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...