نسخه چاپی

بانك ملی حامی اصلی و مشوق پیوند عضو

بانك ملی ایران در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خویش و نقش‌آفرینی در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی در این قبیل امور خیریه و عام المنفعه حضور فعال و اثربخشی داشته و در یازدهمین سالگرد بزرگداشت پیوند اعضا با حمایت مالی خود، عنوان حامی اصلی این همایش را به خود اختصاص داده و گام موثری در راستای ارتقاء فرهنگ پیوند عضو برداشت.

به گزارش نما به نقل از افکار ، جشن نفس، جشن زندگی، با حمايت موثر بانك ملي ايران و با حضور دكتر سيد حسن هاشمي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، دكتر ولايتي رئيس انجمن پيوند اعضاي ايران و رئيس مركز پزشكي مسيح دانشوري و دكتر همتي مديرعامل بانك ملي ايران در برج ميلاد برگزار شد.

بانك ملي ايران در راستاي ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي خويش و نقش‌آفريني در عرصه‌هاي اجتماعي و فرهنگي در اين قبيل امور خيريه و عام المنفعه حضور فعال و اثربخشي داشته و در يازدهمين سالگرد بزرگداشت پيوند اعضا با حمايت مالي خود، عنوان حامي اصلي اين همايش را به خود اختصاص داده و گام موثري در راستاي ارتقاء فرهنگ پيوند عضو برداشت.

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي طي سخنان كوتاهي كه در اين همايش ايراد كرد، اهداء كنندگان عضو را هنرمندان واقعي دانسته و افزود: اين افراد در واقع با عشق و ايمان بالا مهم‌ترين و بهترين تصميم دوران زندگي و حيات خويش را مي‌گيرند.

وي با تاكيد بر ضرورت ارتقاء فرهنگ اهداي عضو، جمهوري اسلامي را در اين زمينه بي‌رقيب خواند و از حمايت‌ها و كمك‌هاي مالي بانك ملي ايران تشكر و قدرداني كرد.

در اين گردهمايي خانواده‌هاي اهداء كننده، گيرندگان اعضاي پيوندي و بيماران منتظر پيوند و تعدادي از هنرمندان، حضوري چشمگير داشتند.

۱۳۹۳/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...