نسخه چاپی

سرویس های غیرمجاز مدارس جریمه می شوند

رانندگان سرویس مدارس فقط با طی كلاس های آموزشی می توانند در این حوزه فعالیت كنند و با رانندگان غیر مجاز و مدیران مدارس برابر قانون برخورد می شود.

به گزارش نما رئیس مرکز آموزش سازمان تاکسیرانی تهران گفت در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: افرادی که می خواهند در حوزه سرویس مدارس فعالیت کنند حتما باید کلاس های آموزشی را طی کنند و شرایط لازم را داشته باشند و گرنه غیرمجاز محسوب می شوند و برابر قانون با آنان و مدیران مدارسی که با آنان همکاری کنند برخورد می شود.

حسن اشتری افزود: کلاس های آموزشی با همکاری پلیس راهور و آموزش و پرورش تشکیل شده است که هر راننده باید چهار ساعت در آن شرکت کند.

وی افزود: نداشتن سوء سابقه ، داشتن معاینه فنی و قرار نداشتن در فهرست رانندگان پرخطر از دیگر شرایط قبول شدن به عنوان راننده سرویس مدارس محسوب می شود.

رئیس مرکز آموزش سازمان تاکسیرانی گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده 16 هزار خودرو سواری امسال به عنوان سرویس مدارس فعالیت می کنند که 50 درصد آن ها تاکسی هستند.

اشتری افزود: هموطنان می توانند شکایت های خود را از سرویس های مدارس با شماره تلفن 48048 و یا 18888 به سازمان تاکسیرانی یا سامانه شکایات شهرداری تهران اعلام کنند.

۱۳۹۳/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...