نسخه چاپی

لطفا مدعیان آزادی بیان اجازه بدهند حرف بزنیم

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی مشهد در دیدار دانشجویی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشكی گفت: صحبت من با كسانی است كه مدعی آزادی بیان هستند و در هنگامی كه ما می خواهیم مشكلات اخلاقی موجود در برخی كانون ها و تشكلات را متذكر شویم با كف زدن مانع از صحبت ما می شوند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، محسن ذاکریان نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دیدار عصر امروز تشکل های دانشجویی با وزیر بهداشت در تالار امام رضا (ع) در دانشکده علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: آنچه که مرا نگران می کند شکل گیری پازلی است که در نهایت تلاش دارد تشکل ها و کانون های فرهنگی در دانشگاه ها را تبدیل به مکانی ضدهنجاری کند.

وی ادامه داد: اتفاقی که در کانون هنری این دانشگاه شکل گرفت و در غالب یک برنامه تئاتر خود را نشان داد از نظر ما موضوع کوچکی شمرده نمی شود و ما در برابر مسائل دینی با کسی تعارف نداریم.

ذاکریان با بیان اینکه این موضوع در نمازجمعه مشهد از سوی امام جمعه این شهر مطرح شد خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از مسئولان دانشگاه به جای اینکه به رفع این مشکل فکر کنند ما را مأخوذه کردند که چرا موضوع را به گوش امام جمعه مشهد رسانده ایم.

وی در پایان با بیان اینکه کانون های فرهنگی وهنری و تشکل های دانشجویی باید براساس ضوابط وهنجارهای اسلامی رفتار کنند متذکر شد: تا کنون با وجود تمام تلاش های ما در خصوص برخورد با رفتار صورت گرفته هیچ اقدامی از سوی مسئولان دانشگاه انجام نشد و امروز بنده به عنوان نماینده بسیج دانشجویی ناراحتی خود را از این اقدام اعلام و به مسئولان دانشگاه می گویم مطرح کردن این موضوع با نماینده مقام معظم رهبری در استان جای سوال ندارد بلکه بهتر است برای رفع مشکل تلاش کنیم.

ذاکریان در پایان در مورد کف زدن های برخی از مخاطبین جهت ادامه ندادن صحبت هایش یادآور شد: صحبت من با کسانی است که مدعی آزادی بیان هستند و در هنگامی که ما می خواهیم مشکلات اخلاقی موجود در برخی کانون ها و تشکلات را متذکر شویم با کف زدن مانع از صحبت ما می شوند.

۱۳۹۳/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...