نسخه چاپی

وضعیت عمومی رهبر انقلاب اسلامی كاملا خوب و طبیعی است

عکس خبري -وضعيت عمومي رهبر انقلاب اسلامي کاملا خوب و طبيعي است

در پی عمل جراحی صبح امروز رهبر انقلاب اسلامی، آقای دكتر مرندی رئیس تیم پزشكی ایشان، در مصاحبه ای ضمن ابراز رضایت كامل از عمل جراحی پروستات انجام شده، گفت: این عمل جراحی بدون بیهوشی و با بی‌حسی موضعی انجام شد و وضعیت عمومی رهبر انقلاب اسلامی كاملا خوب و طبیعی است.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رهبری، دکتر مرندی همچنین افزود: عمل پروستات برای افراد در محدوده سنی سالمندی و حتی میانسالی، عمل رایجی است که در اغلب موارد نیاز به برداشتن پروستات به وجود می‌آید.
وی افزود: مدتی بود که این عارضه در رهبر انقلاب ایجاد شده بود و نظر پزشکان این بود که اکنون زمان مناسبی برای عمل است و رهبر معظم انقلاب نیز از نظر پزشکان معالج تبعیت کردند.
رئیس تیم پزشکی رهبر معظم انقلاب در خصوص فرآیند انجام عمل گفت: عمل مزبور صبح امروز و در مدت کمتر از نیم ساعت با بی حسی موضعی و بدون نیاز به بیهوشی و بدون هرگونه عارضه‌ای انجام شد.
وی ادامه داد: رهبر انقلاب در طول عمل در هوشیاری کامل بودند و صحبت می‌کردند و اکنون نیز در وضعیت خوبی هستند و از بنده خواستند که سلامت ایشان را به مردم ابلاغ کنم.
دکتر مرندی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب در خصوص انجام عمل در یک بیمارستان دولتی، افزود: رهبر انقلاب تأکید داشتند که مزاحمتی برای سایر بیماران انجام نشود، لذا عمل صبح زود انجام شد.
آقای مرندی در پاسخ به سؤالی درباره زمان ترخیص رهبر معظم انقلاب از بیمارستان نیز گفت: به‌طور معمول مراقبت‌های بعد از این عمل برای همه بیماران بین ۳ تا ۵ روز در بیمارستان انجام می‌شود و در خصوص ایشان نیز همین روند طی خواهد شد.
وی ادامه داد: پس از ترخیص نیز مانند همه بیماران، در دوره نقاهت، محدودیت‌های بعد از عمل از لحاظ میزان فشار کاری وجود دارد و ایشان اگرچه فردی فوق‌العاده پر کار هستند، اما باید به مدت چند هفته از فشار کاری خود کم و برخی کارها را نیز حذف کنند، البته اراده ایشان بر این است که هر چه زودتر به حالت طبیعی بازگردند.
رئیس تیم پزشکی رهبر انقلاب همچنین از زحمات کادر پزشکی و پرستاران در انجام عمل جراحی و همچنین از دعاهای خالصانه مردم ایران برای سلامتی رهبر معظم انقلاب قدردانی کرد.

۱۳۹۳/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...