نسخه چاپی

محسن خلیلی به پرسپولیس بر می‌گردد؟

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درباره حضورم در پرسپولیس صحبتی نشده و صحبت اول و آخر را در این خصوص علی دایی انجام می‌دهد.

به گزارش نما، محسن خلیلی در خصوص شرایط بدنی‌اش از روزی که در تمرینات پرسپولیس حاضر شده گفت: تمریناتی که من انجام می‌دادم اکثراً غیرفوتبالی بود و در سالن به صورت انفرادی تمرین می‌کردم و خیلی دوست داشتم که باز هم تمرینات فوتبالی را انجام دهم که از دایی درخواست کردم و خوشبختانه او هم قبول کرد تا با پرسپولیس تمرین کند و الان شرایط فوتبالی‌ام خوب است و فکر می‌کنم هفته به هفته هم بهتر شوم.

وی در پاسخ به این سؤال که این تمرینات فقط به قصد آمادگی بدنی است و یا قصد حضور در فوتبال را دارد، ادامه داد: این سؤال برای خیلی‌ها وجود دارد که من دوباره به فوتبال برمی‌گردم یا نه، اما فکر می‌کنم تمرینات من با پرسپولیس باعث شده تا این صحبت‌ها بیشتر از قبل شنیده شود اما باید بگویم من یک سال به خاطر مسائل خانوادگی و اتفاقاتی که در تیم فوتبال صبای قم برای من افتاد در فوتبال حاضر نبودم اما الان همه تمرکزم را گذاشته‌ام تا در نیم‌فصل اول و یا در تعطیلات بین دو نیم‌فصل با یک تیم قرارداد ببندم چرا که هنوز 33 سال سن دارم و شاید چون یک سال در فوتبال نبودم خیلی‌ها فکر کنند که من سنم بالا رفته، اما در همین لیگ می‌بینم که هم‌دوره‌های من و یا قدیمی‌تر از من هنوز بازی می‌کنند.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره اینکه آیا احتمال حضور او در پرسپولیس وجود دارد یانه، اظهار داشت: در این باره من صحبتی با علی دایی نداشته‌ام اما اگر او صلاح بداند و به من احتیاج داشته باشد و من هم بدانم که می‌توانم به این تیم کمک کنم چرا که نه، حتماً به پرسپولیس برمی‌گردم، اما همانطور که گفتم تصمیم اول و آخر را در این باره علی دایی می‌گیرد و اگر او بخواهد به پرسپولیس خواهم پیوست اما مشغول تمرین با این تیم هستم.

خلیلی درباره اینکه هواداران پرسپولیس خواهان حضور وی در این تیم هستند گفت:‌ این لطف هواداران را نشان می‌دهد چرا که ما خاطرات خوبی از همدیگر داریم ولی همانطور که گفتم نظر اول و آخر را در این باره علی دایی می‌دهد و اگر او تشخیص دهد که من برای پرسپولیس کارایی دارم شک نکنید که دوباره به این تیم برمی‌گردم.

وی درباره دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی که منجر به شکست سرخ‌پوشان تهرانی شد، اظهار داشت: بازی با تراکتورسازی را دیدم و به نظرم یکی از بهترین بازی‌های پرسپولیس بود، اما باید قبول کنیم که پرسپولیس جوان شده و هر مربی جرأت ندارد که در پرسپولیس دست به جوانگرایی بزند اما می‌بینیم که دایی این کار را انجام داده است. هواداران پرسپولیس عادت داشتند که هر سال از ستاره‌های تیم‌های دیگر استفاده کنند و این جوانگرایی دایی تبعات دارد و بازیکنان جوان هم زیر فشار هواداران کار کردن برایشان سخت است. به نظرم اگر بازیکنان پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تمرکز بیشتری داشتند قطعاً نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد.

خلیلی ادامه داد: پرسپولیس برای آنکه به آن روزهای خوب خودش برسد نیاز به زمان دارد، اما من می‌بینم که بازیکنان انگیزه بالایی دارند. هواداران هم باید صبرشان بالاتر باشد، چرا که اگر آنها صبر کمی داشته باشند اولین ضربه را پرسپولیس می‌خورد و این خوشایند نیست.

مهاجم پیشین تیم‌های پرسپولیس و استیل‌آذین در پایان در خصوص مشکل مالیاتی که برایش به وجود آمده، افزود: چند روز در تمرینات پرسپولیس حضور نداشتم که این موضوع برای خیلی‌ها سؤال شده بود اما باید بگویم که من درگیر کاریهای مالیاتی‌ام بوده‌ام در حالی که در سال 89 که در استیل‌آذین بازی می‌کردم بدهی مالیاتی داشتم و در این باره با هدایتی صحبت کردم و او قول مساعد داد که این مشکل را حل کند. من ممنوع‌الخروج شدم و اتومبیلم هم توقیف شده است و امیدوارم هدایتی هر چه زودتر مشکلم را حل کند چرا که او به فکر پرسپولیس هست و امیدوارم به فکر پرسپولیسی‌ها هم باشد.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...