نسخه چاپی

دومین برنز برای تیم رویایی ایران

«محمدحسین محمدیان» در دیدار رده بندی وزن 86 كیلوگرم پیكارهای كشتی آزاد قهرمانی سال 2014 با پیروزی برابر حریف آذربایجانی، دومین مدال برنز ایران را در این رقابت ها كسب كرد

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، محمدحسین محمدیان فرزند خلف عسگری محمدیان با کسب مدال ارزشمند برنز در اولین میدان جهانی خود ایران را به تکرار مقام قهرمانی در مسابقات کشتی جهانی امیدوار کرد.

محمدیان با پیروزی شایسته 11 ـ 2 مقابل عظمت عثمان وف کشتی گیر آذربایجانی مدال خوشرنگی را به اردوی ایران آورد تا ایران همچنان شانس بزرگ قهرمانی جهان باشد.

محمدیان در نخستین تجربه حضور در رقابت های جهانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر «آردین آبو» از برزیل را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 4 از سد «ادوارد روت» از آمریکا گذشت. محمدیان در دور سوم «پدرو سبالوس» از ونزوئلا را با نتیجه 8 بر 6 مغلوب کرد.وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «سالاس پرز» از کوبا نایب قهرمان جهان با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد و با توجه به حضور سالاس در دیدار فینال، محمدیان به گروه شانس مجدد راه یافت. محمدیان در این مرحله مقابل «ماتسو موتو» از ژاپن با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و به دیدار رده بندی راه یافت و در رقابت آخر به شدت درخشید .

پیش از این حسن رحیمی در وزن 57 کیلوگرم یک مدال برنز برای کشورمان کسب کرده بود .

کمیل قاسمی هم تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلای وزن 125 کیلوگرم به مصاف «طاها آکگول» ترکیه ای می رود.

۱۳۹۳/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...