نسخه چاپی

كی روش: غیبت برخی بازیكنان تاثیری در تیم ازبكستان ندارد

عکس خبري -كي روش: غيبت برخي بازيكنان تاثيري در تيم ازبكستان ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص غیبت پنج بازیكن تیم ازبكستان اظهار داشت: ازبكستان تیم خوبی است و غیبت برخی بازیكنان در روند تیمی آنان تاثیری نخواهد داشت.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری ورزش، 'كارلوس كی‌روش' در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبكستان خاطرنشان كرد: فارغ از هرنتیجه ای كه در دیدار فردا (یكشنبه) به دست بیاید دوست دارم ایران وازبكستان به جام جهانی صعودكنند.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: مساله محرومیت 5 بازیكن ازبكستان را نباید زیاد دنبال نكرد . ما اهمیتی به آن نمی‌دهیم. تنها دو بازیكن از این پنج نفر در تركیب اصلی ازبكستان قرار داشتند. همكارم در تیم ملی ازبكستان بدون این بازیكنان تیم ملی ژاپن را در خانه اش شكست داد و این مساله نشان می دهد ازبكها تیم بسیار خوبی دارند.

وی در مورد تفاوت فعالیت مربیان در اروپا و آسیا عنوان كرد: حضور در ایران، تجربه سوم كاری من در قاره آسیا محسوب می شود و پیش از این در ژاپن و امارات هم كار كرده‌ام. قطعا تفاوت زیادی بین فوتبال آسیا و اروپا وجود دارد كه بیشتر در مسائل تخصصی است.

كی روش ادامه داد: اما مساله ای در فوتبال وجود دارد كه در تمام نقاط جهان به دنبال رسیدن به آن هستند. این موضوع رسیدن به برد است. از برزیل گرفته تا ایران همه می خواهند پیروز باشند.

خبرنگاری درباره محرومان و مصدومان احتمالی ایران پرسید و ادامه داد آیا در اردوی تركیه با مشكلی روبرو شده اید ؟ كه كی‌روش پاسخ داد: ما اردوی خوبی در تركیه داشتم و به هماهنگی دلخواه رسیده ایم اما باید بگویم كه در این دیدار تیم ها به مصاف هم می روند نه بازیكنان.

كی‌روش در پاسخ به این سوال كه ما شنیدیم شما از انتشار فهرست تیم ملی در سایت فدراسیون ازبكستان ناراحت شدید، گفت: در درجه اول باید بگویم كه من 33 سال است در فوتبالم و می‌خواهم دوستانه تجربه‌ام را بگویم و شما نباید تمامی مسائلی كه در مطبوعات می‌شنوید را باور كنید، ضمن اینكه در فوتبال حرفه ای نباید در مساله ای ناراحت شد.

وی در پایان گفت: بدون توجه به نتیجه‌ای كه در این بازی به دست خواهد آمد من دوست دارم ایران و ازبكستان به جام جهانی صعود كنند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبكستان در مرحله مقدماتی جام جهانی از ساعت 18:30 فردا (یكشنبه) در تاشكند آغاز می شود.

۱۳۹۱/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...