نسخه چاپی

قصاب داعش در لبنان را بشناسید + عكس

"ابوهریره" لقب تروریستی است كه یكی از سربازان ارتش لبنان را سر برید؛ وی یكی از اعضای لبنانی گروه تروریستی داعش است.

به گزارش نما جام نیوز، "ابوهریره" لقب تروریستی است که یکی از سربازان ارتش لبنان را سر برید؛ وی یکی از اعضای لبنانی گروه تروریستی داعش است.
 
تروریستهای تکفیری داعش و جبهه النصره در دوم آگوست گذشت به شهر عرسال در مرز لبنان حمله و آن را به مدت 5 روز اشغال کردند.

تروریستها در این مدت شماری از شهروندان لبنانی را به قتل رسانده و به پایگاه‌های ارتش حمله کردند، و 42 تن از سربازان و نیروهای امنیتی لبنان را ربودند.

تروریست‌ها بعضی از این ربوده‌شدگان را آزاد کردند. ولی 24 تن از سربازان همچنان در گروگان باقی ماندند؛ به صورتیکه 12 تن از سربازان در اختیار تروریست‌های النصره و 12 تن هم در اختیار داعش قرار گرفتند.

پس از موافقت مسؤولان لبنانی با آتش بس، باندهای تروریستی توانستند از شهر عرسال خارج شوند ولی آنان، سربازان ربوده شده را نیز با خود به داخل خاک سوریه بردند.

تروریستهای تکفیری در مقابل آزادی سربازان لبنانی، خواستار آزادی تروریستها از زندانهای  لبنان شدند. آنان تهدید کردند که در صورت عملی نشدن مطالباتشان، سربازان اسیر را یکی پس از دیگری سر می‌برند.

عناصر داعش تا کنون 2 تن از سربازان ارتش لبنان به نامهای "علی السید" و "عباس مدلج" را سر بریده‌ و تصاویری از این جنایتشان را منتشر کردند.

شبکه لبنانی "الجدید" در گزارشی اعلام کرد، تروریستی که "علی السید" سرباز لبنانی را سر برید، "بلال عمر میقاتی" نام دارد که با لقب "ابو هریره المیقاتی" و یا "ابو عمر المیقاتی" شناخته می‌شود.

بر اساس این گزارش، ابو هریره هنگام سربریدن علی السید نقاب به صورت زده بود، و تنها چشمانش بیرون مانده بود که از همین طریق و همچنین اطلاعات امنیتی به دست آمده، هویت این تروریست کشف شد.

alalam_635458769957479751_25f_4x3.jpg


شبکه الجدید همچنین یک فایل صوتی از ابوهریره به دست آورد، که نشان می‌دهد وی در آرامش کامل از سربریدن سربازان اسیر ارتش لبنان سخن می‌گوید.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، ابوهریره متولد سال 1994 و از تروریستهای سفی عضو داعش است که به دلیل مشارکت در اقدامات تروریستی در لبنان، تحت تعقیب قضایی است.

به گزارش العالم، ابوهریره با وجود عملیات نیروهای امنیتی لبنانی برای دستگیری وی و دیگر تروریستهای تحت تعقیب، توانسته است به سوریه بگریزید.

یک هفته قبل از نبرد عرسال، ابوهریره المیقاتی در یکی از مناطق شمالی لبنان دیده شد، ولی پس از مدتی مخفی گشت؛ اما دوباره تصویر وی در دو فیلم یکی مربوط به اسارت گرفتن یکی از سربازان لبنانی، و دیگری سربریدن علی السید در عرسال منتشر شد.

۱۳۹۳/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...