نسخه چاپی

ترقی: دوری دولت از اصولگرایان، هدف اصلاح طلبان است

عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینكه هدف اصلاح طلبان جلوگیری از نزدیك شدن دولت به اصولگرایان است، گفت: اگر بانی استیضاح در مجلس اصلاح طلبان باشند، قطعاً اصولگرایان همراهی نخواهند كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص تلاش اقلیت اصلاح طلب مجلس برای ایجاد شکاف میان دولت و مجلس با طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: تلاش اصلاح طلبان برای ایجاد شکاف میان دولت و اصولگرایان و تعمیق این شکاف موضوع تازه ای نیست.

وی ادامه داد: بارها چنین تلاشی توسط اصلاح طلبان صورت گرفته است که اجازه ندهند دولت به اصولگرایان نزدیک شود یا اینکه اصولگرایان به دولت نزدیک شوند در حالیکه مقام معظم رهبری در توصیه به دولت فرمودند که دولت از فتنه و فتنه‌گران فاصله بگیرد اما اصلاح طلبان تلاش می‌کنند نقطه عکس این موضوع عمل شود و زمینه نزدیک شدن فتنه و فتنه‌گران و اصلاح طلبان به دولت را بیش از گذشته فراهم کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت:‌ بنابراین هدف اصلاح طلبان این است، حالا که رهبری تأکید کردند دولت به اصلاح طلبان طرفدار فتنه و فتنه گران نزدیک نشود، جلوی نزدیک شدن دولت به اصولگرایان را نیز بگیرند و با تشدید اختلافات و بزرگ نمایی هر گونه نقد اصولگرایان نسبت به دولت، سعی کنند شکاف میان دولت و اصولگرایان را افزایش دهند و فاصله میان دولت و اصولگرایان را نیز دورتر کنند.

ترقی یادآور شد: طبیعتاً اصولگرایان در این خصوص از هوشیاری لازم برخوردار هستند و به هیچ وجه در پازل آنها بازی نخواهند کرد و اگر هم بانی استیضاح در مجلس اصلاح طلبان باشند، قطعاً اصولگرایان همراهی نخواهند کرد.

۱۳۹۳/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...