نسخه چاپی

خط مسافری بندرلنگه - دبی راه اندازی شد

دومین خط مسافری بندرلنگه - دبی و بالعكس با استفاده از یك فروند شناور سریع السیر كاتاماران هفته آینده توسط ناوگان كشتیرانی والفجر راه اندازی می شود.

به گزارش نما به نقل از مانا، راه اندازی خط دوم مسافری در مسیر لنگه به دبی در راستای تکریم مسافران توسط شرکت کشتیرانی والفجر انجام می گیرد.

براین اساس، نخستین خط مسافری فعلی در مسیر لنگه به دبی با استفاده از یک فروند شناور رو - رو هم اکنون در حال انجام است که با راه اندازی دومین خط مسافری با شناور تندرو امکان انتقال سریع مسافرین از لنگه به دبی و بالعکس فراهم خواهد شد.

همچنین برنامه ریزی برای انجام این سفر در پی هماهنگی قبلی کشتیرانی والفجر با مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی، اداره گذرنامه، گمرک جمهوری اسلامی ایران و مسئولان بنادر دبی انجام شده است.

این شناور سریع السیر قابلیت انجام سفر مذکور را در مدت زمان 3.5 تا 4 ساعت خواهد داشت و بدین ترتیب شناور رو - رو فعلی و شناور کاتاماران سریع السیر با ارائه پوشش کامل امکان سفر در پنج روز هفته را برای مسافران دریایی فراهم می کنند.

براساس اعلام روابط عمومی کشتیرانی والفجر شناور سریع السیر کاتاماران کشتیرانی والفجر که از هفته آینده اولین سفر خود را آغاز می کند ساعت 11 شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از لنگه به دبی می رود و ساعت 11 روزهای یکشنبه ، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته از دبی به لنگه بازمی گردد.

همچنین برنامه رفت خط مسافری فعلی این مسیر که با استفاده از یک فروند شناور رو - رو هم اکنون در حال انجام است ساعت 10 روزهای یکشنبه و سه شنبه و زمان برگشت از دبی نیز در ساعت 10 دوشنبه و چهارشنبه هر هفته است.

۱۳۹۳/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...