نسخه چاپی

نقش متفاوت الناز شاكردوست در یك انیمیشن

عکس خبري -نقش متفاوت الناز شاکردوست در يک انيميشن

مهدی مددكار مدیر پروژه رئال انیمیشن سینمایی «مبارك»‌ از آغاز تدوین این انیمیشن و آماده‌سازی آن برای نمایش در سی و سومین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش نما، مهدی مددکار مدیر تولید اولین رئال انیمیشن سینمایی تحت عنوان «مبارک» در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت فنی این انیمیشن گفت: در حال حاضر مبارک که اولین رئال انیمیشن سینمایی به حساب می‌آید توسط سپیده عبدالوهاب در مرحله تدوین قرار دارد.

وی افزود: در این رئال انیمیشن سینمایی الناز شاکردوست، امیر رهبری و تورج نصر به ایفای نقش می‌پردازند و بخش دیگر نیز به صورت انیمیشن است.

مددکار تأکید کرد: به امید خدا و پس از پایان تمامی مراحل فنی این انیمیشن سینمایی آن را برای نمایش در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده خواهیم کرد.

وی درباره داستان این انیمیشن گفت: مبارک یک انیمیشن سینمایی پرقدرت است که برای اولین بار به شاهنامه فردوسی می‌پردازد.

در پروژه «مبارک» شخصیت‌های افسانه‌ای شاهنامه با استفاده از تکنیک‌های انیمیشنی جان می‌گیرند و ضمن خلق داستانی ماجراجویانه، زمینه را برای شناخت بهتر مخاطبان از این شخصیت‌های اسطوره‌ای فراهم می‌کند.

بنابراین گزارش، مبارک نام اولین رئال انیمیشن سینمایی است که کارگردانی آن را محمدرضا نجفی امامی بر عهده دارد و علی نجفی امامی نیز آن را تهیه کرده است.

۱۳۹۳/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...