نسخه چاپی

وزارت ورزش تكذیب كرد/ رحیمی: به جلسه هیات مدیره نمی روم

مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان بیانیه اخیر مدیر عامل پرسپولیس مبنی بر دخالت این وزارتخانه در تصمیمات هیات مدیره این باشگاه را نادرست دانست

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در بیانیه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان آمده است:

اظهارات آقای رحیمی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر دستور وزیر محترم ورزش و جوانان به هیات مدیره باشگاه برای برکناری سرمربی تیم و تهدید وی به کناری از مدیر عاملی در صورت اجرا نشدن این تصمیم کذب محض است و ناشی از فرافکنی مدیریتی ایشان برای حل مسایل باشگاه مردمی پرسپولیس می باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: از آنجایی که مشی دکتر گودرزی بر شفافیت و استقلال هیات مدیره در تصمیم گیری و حل مشکلات و مسایل باشگاه می باشد طرح چنین مواردی به جای پذیرفتن مسئولیت، تلاشی برای مقصر جلوه دادن دیگران و به ویژه وزیر ورزش برای پاسخگویی در مقابل هواداران به نظر می رسد و چه خوب بود مدیر عامل پرسپولیس مشخص کند کی و کجا چنین دستوراتی را کتبا یا شفاهی از وزیر ورزش و جوانان دیده یا شنیده است!

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اعلام می دارد وزارت ورزش و جوانان به هیچ عنوان در امور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دخالتی ندارد و هیات مدیره این باشگاه ها را مسئول امور می داند و مهمترین دغدغه دکتر گودرزی ادامه روند واگذاری و خصوصی سازی دوباشگاه است و امیدواریم با مساعدت وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی در پاییز امسال و طی روند قانونی سهام دوباشگاه به علاقمندان واگذار شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در تماس تلفنی با خبرنگاران اعلام کرد که امروز بعدازظهر به جلسه هیات مدیره باشگاه نخواهم آمد.

علیرضا رحیمی امروز (چهارشنبه) پس از برکناری علی دایی و معرفی حمید درخشان به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس از سوی هیات مدیره ، مخالفت خود را با برکناری علی دایی اعلام کرد .

این در حالی است گزارش ایرنا از باشگاه پرسپولیس حاکیست که حمید رضا سیاسی رییس هیات مدیره ، مهدی خواجه وند سخنگو به همراه یکی دیگر از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در حال حاضر جلسه ای را در محل این باشگاه تشکیل داده اند .

گمان برده می شود که این جلسه به دو دلیل تشکیل شده است دلیل نخست اینکه این اعضا در نظر دارند برای تمرین امروز ( چهارشنبه ) تیم پرسپولیس حمید درخشان را بر سر تمرین ببرند و وی به عنوان سرمربی تمرینات تیم را هدایت کند و دوم آن که این جلسه به منظور تغییر مدیرعامل باشگاه (علیرضا رحیمی) و معرفی مدیرعامل جدید است .

شنیده حکایت از این دارد که این اعضا در نظر دارند که رحیمی را برکنار و بهروز منتغمی را به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معرفی کنند.

۱۳۹۳/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...