نسخه چاپی

بوتیك‌هایی كه گوشت هم می‌فروشند!

رییس اداره دامپزشكی شهر تهران گفت: تعدادی بوتیك كه باید تنها محلی برای عرضه پوشاك باشد، اقدام به فروش گوشت می‌كردند.

به گزارش نما ، داریوش جهان پیما اظهار کرد: بوتیکهایی که اقدام به عرضه گوشت در کنارعرضه پوشاک می کردند بیشتر در خیابان لاله زار تهران قرار دارند.

وی با اشاره به همکاری شبکه دامپزشکی و تعزیرات حکومتی عنوان کرد: اقدامات لازم برای برخورد قانونی، تعطیلی و پلمپ این لباس فروشیها صورت گرفته است.

جهان پیما با اشاره به اقدامات شبکه دامپزشکی مبنی بر جلوگیری از شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام گفت: اقدامات موثر به گونه ای بوده که تاکنون هیچ موردی از بیماری لمپی اسکین که در ایران نیز شایع شده بود به تهران وارد نشده است.

لمپی اسکین یک بیماری پوستی ویروسی با انتشار بالا و مشترک بین انسان و دام است.

رییس شبکه دامپزشکی تهران با بیان این مطلب که هنوز در برخی مناطق تهران دام نگهداری می شود بیان داشت: مناطق ۲، ۴ و پنج شهرداری از نظر نگهداری دام جزو مناطق پرخطر به حساب می آیند ولی دراین میان شهرداری منطقه دو تهران کمترین همکاری را برای جمع آوری دام های غیرمجاز با شبکه دامپزشکی تهران دارد.

جهان پیما با اشاره به تاکیدات قانونی مبنی بر جمع آوری دام از مناطق مسکونی بیان داشت: شهرداری منطقه دو حتی پایبند رعایت الزامات قانونی نیست.

رییس شبکه دامپزشکی تهران، مناطق ۷ و ۸ تهران را جزو مناطقی عنوان کرد که حیوانات بیشتری بخصوص پرندگان در آنها نگهداری می شود، تاکید کرد: شبکه دامپزشکی تهران اقدامات موثری برای جمع آوری و انتقال این حیوانات انجام داده است.

وی با اشاره به وجود چهار هزار و پانصد قصابی در شهر تهران تصریح کرد: روزانه ماموران شبکه این حجم بزرگ را مورد بازرسی قرار می دهند.

جهان پیما با بیان این مطلب که اکنون یک هزار و ۴۰۰ راس اسب در شهرتهران وجود دارد تصریح کرد: ارزش ریالی اسب های موجود در تهران افزون بر چند میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اقدامات شبکه دامپزشکی در زمینه نگهداری و بهداشت این اسب ها، اظهار کرد: شناسنامه دارکردن و نصب ردیاب الکترونیکی (جی.پی.اس) به این اسب ها، از اقداماتی است که در زمینه حفظ و حراست از این حیوانات انجام شده است.

۱۳۹۳/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...