نسخه چاپی

طرح تفكیك محیط كار، برای آرامش زنان به وجود آمد

مدیركل امور بانوان شهرداری تهران گفت: برای ترویج عفت در جامعه محیط كار زنان از مردان جدا می‌شود تا زنان به دور از هر گونه دغدغه درمحیطی آرام فعالیت كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، زهرا مشیر ظهر امروز در دیدار با آیت الله محمد علی علوی گرگانی با اشاره به فعالیت‌های امور بانوان شهرداری تهران، اظهار کرد: تشکیلات زنان در شهرداری تهران از اواخر سال 84 بعد از حضور قالیباف به عنوان شهردار تهران، آغاز شده است.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به هدف تشکیل این نهاد، افزود: این تشکیلات سعی دارد فعالیت‌های اثر بخشی را با پویایی کامل انجام دهد که به همین منظور شورای هم اندیشی زنان نخبه دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه را به وجود آورد.

وی با اشاره به شورای هم اندیشی زنان، تصریح کرد: در این شورا زنان با هم با هم هم فکری می‌کنند و اولین فعالیت نیز درباره به وجود آوردن لباس فرم برای زنان است که در این راستا زنان برای حفظ عفاف و حجاب از لباس‌های متحد استفاده می‌کنند.

مشیر با اشاره به تلاش برای ایمن سازی محیط کار بانوان، عنوان کرد: برای ترویج عفت در جامعه محیط کار زنان از مردان جدا می‌شود تا زنان به دور از هر گونه دغدغه درمحیطی آرام فعالیت کنند.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به ارائه خدمات به زنان محجبه، تاکید کرد: برای زنان محجبه شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا به توانند در محیط‌های ورزشی آسوده فعالیت کنند و از کتابخانه‌ها نیز به خوبی استفاده کنند، البته این کار در راستای الگو کردن زنان محجبه است.

وی با اشاره به تلاش برای باورهای دینی، تاکید کرد: برای زنان خانه دار، خانواده‌های نو بنیاد، ترویج سبک زندگی، سعی کردیم از ظرفیت زنان مبلغه و زنان ایثارگر استفاده کنیم.

مشیر با اشاره به برخی از فعالیت‌های امور زنان شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: توجه به شرایط زنان زندانی، توجه به مشاغل خانگی و ترویج سبک زندگی اسلامی برخی از فعالیت‌های انجام شده از سوی امور زنان شهرداری تهران است.

۱۳۹۳/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...