نسخه چاپی

پرونده فوتبالیست گانگستر پرسپولیس در مراجع قضایی

فرمانده یگان حفاظ محیط زیست كشور با اشاره به درگیری فوتبالیست تیم پرسپولیس با محیط‌بانی در یكی از مناطق حفاظت شده استان مازندران گفت: پرونده قضایی این فوتبالیست در مراجع قضایی در حال پیگیری است.

به گزارش نما سرهنگ حمیدرضا خیلدار در گفت‌وگو با فارس،‌ درباره درگیری یکی از اعضای تیم ملی فوتبال ایران با محیط بانی در مازندران اظهار داشت: در هفته گذشته یکی از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با ورود به منطقه حفاظت‌شده‌ای در استان مازندران با محیطبانان این منطقه درگیر شد.

فرمانده یگان حفاظ محیط زیست کشور ادامه داد: بر اثر این درگیری ، محیط بان مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی توسط اداره کل محیط زیست استان مازندران برای این فوتبالیست گفت: این پرونده هم اکنون در مراجع قضایی به جریان افتاده و در حال پیگیری است.

فرمانده یگان حفاظ محیط زیست کشور یادآور شد: قوانین زیست محیطی برای هیچ کسی و در هر سمتی تبعیض قائل نمی‌شود اگر چه در برخی جاها خلاهایی وجود دارد.

سرهنگ خیلدار ادامه داد: خوشبختانه با توجه به اینکه قضات با دغدغه‌های زیست محیطی آشنا هستند معمولا رای را به نفع سازمان محیط زیست صادر می‌کنند.

به گزارش فارس در 17 شهریور ماه سال جاری یکی از اعضای تیم ملی فوتبال و تیم پرسپولیس با حضور در یکی از مناطق تحت حفاظت محیط زیست در استان مازندران با محیط‌بانی در این منطقه درگیر شد.

۱۳۹۳/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...