نسخه چاپی

اصلاح لوایح دولت در تعطیلات مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دو كمیسیون مهم مجلس در این تعطیلات تابستانه در مشهد حضور یافته و كارهای مهمی انجام دادند. یعنی دو لایحه ای كه دولت به مجلس داده بود را با استفاده از فرصت تعطیلی، مورد بررسی قرار داده و اصلاح كردند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی لاریجانی در بدو ورود به مشهد در رابطه با اهداف خود از سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: علاوه بر تشرف به بارگاه منور رضوی، این سفر فرصتی است که خدمت مردم شریف مشهد و استان خراسان عرض سلامی داشته باشیم و از نزدیک مسائل توسعه استان را ببینیم و با مسئولان و نمایندگان مجلس در سطح استان مباحثی را مطرح نماییم.

وی افزود: دو کمیسیون مهم مجلس در این تعطیلات تابستانه در مشهد حضور یافته و کارهای مهمی انجام دادند. یعنی دو لایحه ای که دولت به مجلس داده بود را با استفاده از فرصت تعطیلی، مورد بررسی قرار داده و اصلاح کردند. خوشبختانه طوری که به من گزارش شده، کار این دو لایحه تقریبا به اتمام رسیده و بعد از اضافه شدن موارد الحاقی، در شروع کار مجلس در دستور کار قرار می گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچینن هدف دیگر خود را از سفر به مشهد مقدس، حضور در جشنواره کتاب سال رضوی عنوان کرد و بیان کرد: طی دو سه روزی که در مشهد حضور داریم، علاوه بر پیگیری موارد اشاره شده، در مراسم اختتامیه هفتمین دوره جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی نیز حضور خواهیم یافت.

۱۳۹۳/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...