نسخه چاپی

افزایش نگرانی اسرائیل در مورد ایران

یك نماینده مجلس رژیم صهیونیستی اخیرا ادعا كرده است كه مقامات صهیونیستی با توجه به تمركز آمریكا بر مساله داعش، نگران كاهش فشار بر ایران در مذاكرات آتی از سوی آمریكا هستند.

به گزارش نما روزنامه دیلی صباح نوشت، تمرکز اخیر واشنگتون در لزوم مبارزه علیه نیروهای تروریستی داعش در عراق و سوریه،‌ و احتمال آن‌که تمرکز آمریکا و غرب از برنامه هسته‌ای ایران برداشته شود باعث افزایش نگرانی مقامات اسراییل شده است.

یکی از نمایندگان مجلس اسراییل در گفت‌وگو با روزنامه دیلی صباح اظهار کرده است: نگرانی مقامات اسراییل درباره این مساله است که با مبارزه آمریکا علیه داعش و فشار نیاوردن آمریکا و غرب در دور بعدی مذاکرات به ایران ممکن است این روند به دستیابی دو طرف به یک توافق جامع بر سر برنامه هسته‌ای ایران دست یابند.

یکی از مقامات ارشد اسراییل نیز در این‌باره معتقد است: با وجود آن که آمریکا به اسراییل قول داده است که نگرانی اسراییل را برطرف کند و سیاستش مقابل ایران تغییر نکند اما قول اوباما نگرانی‌های ما را برطرف نخواهد کرد به طوری‌که باراک اوباما در سخنرانی اخیر خود، داعش را بزرگ‌ترین تهدید منطقه دانسته بود، نه ایران.


منبع: ایسنا

۱۳۹۳/۶/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...