نسخه چاپی

تكلیف پزشكان زیرمیزی بگیر چه شد؟

دستورالعمل جدید برخورد با پزشكان زیرمیزی بگیر صادر شده كه برای ابلاغ آن منتظر تعیین تكلیف كتاب تعرفه‌ها است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: دستورالعمل جدید برخورد با پزشکان زیرمیزی بگیر صادر شده که برای ابلاغ آن منتظر تعیین تکلیف کتاب تعرفه‌ها است.

سجاد رضوی رئیس اداره نظارت بر درمان وزارت بهداشت در گفتگویی گفت: درصد قطع ارتباط مالی بین پزشک و بیمار در خارج از بیمارستان هستیم چرا که این امر مصوبه شورای عالی نظام پزشکی شده است و اخذ هزینه خارج از حسابداری بیمارستان چه در خصوصی و چه در دولتی خلاف است.

وی ادامه داد: طبق این دستورالعمل اگر پزشکی خارج از حسابداری بیمارستان از بیمار پول بگیرد، بدون هیچ‌گونه اعلام تذکر شفاهی یا کتبی پزشک خاطی از طبابت محروم می‌شود.

رضوی با اشاره به اینکه ما منتظر کتاب جدید تعرفه‌ها هستیم یا تعرفه خدمات جراحی، داخلی و بیهوشی اعلام شود، عنوان کرد: بعد از ابلاغ کتاب تعرفه‌ها توسط دولت این دستورالعمل ابلاغ شود و برخورد‌ها و نظارت‌ها افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم اگر پزشکی خارج از حوزه حسابداری بیمارستان پول اخذ کند تخلف کرده است و مردم می‌توانند با اداره نظارت و شکایت‌های مردمی هر بیمارستان تماس بگیرند و کار‌شناسان ما این موضوع را پیگیری می‌کنند.

۱۳۹۳/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...