نسخه چاپی

خدادادعزیزی: بهتر كه دایی از این تیم رفت

خداداد می گوید خداوند همواره به دایی عنایت داشته و حتما كارهای خوب زیاد می كند كه اینقدر دوستش دارد.

به گزارش نما به نقل از خبرانلاین، مدتی بود از خداداد عزیزی بی‌خبر بودیم که متوجه شدیم دیروز از امارات به ایران بازگشته است. به بهانه برکناری دوست و همبازی قدیمی‌اش علی دایی از پرسپولیس سر صحبت را با حماسه‌ساز ملبورن باز کردیم که در ادامه می خوانید:

از اتفاقات پرسپولیس مطلع هستید؟
سایت فیفا هم در این‌باره اطلاع‌رسانی کرده، می‌خواهید من بی‌خبر باشم.

راستی سفرتان به خارج از کشور کاری بود؟
نه! یکی از دوستان قدیمی دعوت‌مان کرده بود. با مهدی هاشمی‌نسب و دوستان دیگر بودیم و حال و هوایی عوض کردیم.

درباره برکناری علی دایی چه نظری دارید؟
این اتفاقات در نهایت به نفع علی تمام می‌شود. خداوند همواره به علی دایی عنایت داشته و حتماً کارهای خوب زیادی می‌کند که خدا این‌قدر دوستش دارد. این تیم پرسپولیس با توجه به نفرات و پتانسیلی که دارد، نمی‌تواند قهرمان یا حتی نایب‌قهرمان لیگ شود و همان بهتر که به اسم علی تمام نشود. مدیریت باشگاه در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی که باید می‌خرید را نخرید و چند بازیکن مؤثر را از دست داد. این شیوه برکناری دایی حرفه‌ای و اخلاقی نبود و باز به نفع او شد چون مردم با دیدن این حرکت مدیران پرسپولیس طرفدار علی دایی می‌شوند و در واقع این اتفاق باعث محبوب‌تر شدن این فوتبالي پرافتخار شده است.

اگر دایی می‌ماند و چند بازی دیگر نتیجه نمی‌گرفت چه بسا باید به خاطر شعارهای همین هواداران استعفا می‌داد و می‌رفت.
نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما احتمالش کم نبود. در فصل نقل و انتقالات باید 4، 5 مهره سرشناس و مؤثر به پرسپولیس اضافه می‌شد اما اتفاق دیگری افتاد و 4، 5 مهره سرشناس از این تیم جدا شدند. سیدجلال حسیني، مهرداد پولادی، محسن مسلمان و محمدرضا خلعتبری رفتند، خب چه نفراتی جانشین آنها شدند؟ من قصد تضعیف هیچ فوتبالیستی را ندارم چون خودم هم در ابتدا عضو تیم فتح‌، ابومسلم و بهمن بودم و بعدها به بوندس‌لیگا رسیدم ولی برخی نفرات پرسپولیس برای هواداران این تیم ناشناخته بودند. آنها بااستعداد هستند ولی پرسپولیس و استقلال باید جوان پخته استخدام کند. مثلاً پارسال پرسپولیس، محسن مسلمان و پیام صادقیان جوان را گرفت که تجربه بازی ملی داشتند و چند فصل هم در لیگ برتر بازی کرده بودند. بازی‌های پرسپولیس و استقلال چون پخش زنده است، خیلی سخت است.

بازیکنان تیم‌های حریف برای دیده شدن در مقابل این دو تیم بهترین بازی‌شان را انجام می‌دهند، نمونه‌اش تیم نفت مسجدسلیمان است که در این دو هفته گذشته جلوی استقلال و پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و اگر جلوی تیم‌های دیگر این‌طوری بازی می‌کرد، الان بالای جدول بود. به همین دلیل است که می‌گویم پرسپولیس و استقلال باید بهترین‌ها را استخدام کنند.

که در این فصل استقلال این کار را انجام داد.
دقیقاً. تنها اشتباه استقلال این بود که رحمتی را نخواست ولی در پست‌های دیگر به قدری بازیکن خوب دارد که امسال بتواند قهرمان لیگ شود و تنها تیمی که می‌تواند با این تیم رقابت کند، سپاهان است. البته تراکتورسازی تا اینجای مسابقات خیلی خوب کار کرده و اگر این‌طور ادامه بدهد، در مثلث مدعیان قهرماني جا خواهد داشت.

حسین فرکی هم به سپاهان پیوست.
بله، شنیدم و به طرفین تبریک می‌گویم چون سپاهان یک مربی تراز اول استخدام کرده و فرکی نیز به تیمی بزرگ راه یافته است و فکر می‌کنم این دو هم در این فصل و هم لیگ آینده روزهای خوبی در کنار هم سپری کنند.

و در پایان فکر می‌کنی علی دایی برای چه مدتی از پرسپولیس دور بماند؟
او در کنار پرسپولیس است چون هواداران پرسپولیس هر روز به یادش هستند و نامش را صدا می‌زنند. برخی خواستند علی دایی را ضایع کنند ولی فکر کنم خودشان ضایع شدند.

۱۳۹۳/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...