نسخه چاپی

زائر ۴۴ ساله خانه خدا فوت كرد

معاون حج مركز پزشكی حج و زیارت هلال احمر از انجام حدود ۴ هزار ویزیت در مدینه منوره توسط پزشكان خبر داد و گفت: ۶۰ درصد مراجعه كنندگان خانم بوده‌اند.

به گزارش نما به نقل از فارس، عادل مقصودی نژاد گفت: پزشکان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از دهم شهریور در مدینه مستقر شده‌اند و از ۱۴ شهریور با ورود اولین گروه حجاج، کار خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: علاوه بر پزشکانی که در بیمارستان مدینه در حال فعالیت هستند، امسال ۷۳ پزشک نیز در محل اقامت زائران مستقر شده‌اند تا به آنها خدمت رسانی کنند.

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه ۱۷ نفر از این افراد پزشکان خانم هستند تأکید کرد: به جهت رفاه حال حاجیه خانم‌ها، از پزشکان خانم در حج امسال بهره گرفته شده است.

وی به انجام ۴ هزار ویزیت توسط پزشکان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تمام زائران در سلامت کامل به سر می‌برند.

مقصودی نژاد در مورد فوت یکی از زائران گفت: این خانم ۴۴ ساله که به بیماری دیابتم مبتلا بود، بر اثر بیماری قلبی جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: خانم گلنسا جوکار ۳روز در بیمارستان مرکز پزشکی مدینه بستری بوده و صبح چهارشنبه از بیمارستان ترخیص و به هتل محل اقامتش منتقل شد که بعد از ظهر مجددً دچار حمله قلبی شده و پیش از انتقال به بیمارستان، در گذشت.

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر یادآور شد: این بانوی ۴۴ ساله به دیابت و نارسایی کلیه مبتلا بود و چند ماه قبل از عزیمت به سفر تمتع نیز از نارسایی قلبی رنج می‌برده و بر روی عروق قلبی وی عمل نصب استنت انجام شده بود.

مقصودی نژاد همچنین در مورد شیوع بیماری کرونا و ابولا در میان زائران گفت: خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلا به این بیماری‌ها در میان تمام زائران دیده نشده است.

۱۳۹۳/۶/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...