نسخه چاپی

درآمد كلان سرشاخه «گلدكوئیست»

یكی از سر شاخه‌های گلدكوئیست با 100 زیرمجموعه درآمد 41 هزار دلاری داشت.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: یکی از سر شاخه‌های گلدکوئیست با 100 زیرمجموعه درآمد 41 هزار دلاری داشت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سرشاخه باقیمانده از شرکت هرمی گلدکوئیست با 100 نفر زیر مجموعه و درآمد ماهانه 41 هزار دلار در عملیات ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر شد.

سرهنگ «خسروی» رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: با تلاش مأموران اداره جعل و کلاهبرداری این پلیس در یک عملیات ویژه و منحصر به فرد، یکی از سرشاخه‌های باقیمانده از شرکت هرمی گلدکوئیست با 100 نفر زیر مجموعه و در آمد ماهانه 41 هزار دلار شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: این فرد چند سال پس از انهدام فعالیت کامل این شرکت در استان اصفهان دوباره شروع به فعالیت کرده و برای کسب درآمد و سود خود اقدام به جذب سرمایه‌های مردم از طریق فریب و اغفال آنان می‌کرد که در این خصوص تعدادی از شاکیان نیز شناسایی و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه شرکت‌های هرمی و در رأس آن‌ها گاما و گلدکوئیست در استان اصفهان تقریباً نابود شده است، گفت:در این شرکت‌ها فقط چند سرشاخه به تعداد انگشتان دست که بعضی از آن‌ها حتی از خارج از کشور هدایت می‌شدند به سرمایه‌های بادآورده ناشی از کلاهبرداری از سایر اعضا دست پیدا می‌کردند.

وی افزود:کارآگاهان با اشراف کامل خود بازماندگان این شرکت‌ها را هم یکی پس از دیگری شناسایی و دستگیر کردند و امیدواریم به روز‌هایی برسیم که دیگر هیچ یک از شهروندان ما در این شبکه‌های غیر قانونی عضو نشوند و مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.

این مقام مسئول انتظامی عنوان داشت: نتیجه تحقیقات و مطالعات ما و همچنین اعتراف‌های افرادی که در این مجموعه‌ها فعالیت می‌کنند نشان داده بسیاری از افراد توسط سرشاخه‌های اصلی شرکت مورد سوء‌استفاده قرارگرفته و تمام سرمایه زندگی خودشان را از دست داده‌اند.

سرهنگ خسروی در ادامه تصریح کرد:به شهروندان توصیه می‌کنیم از ورود به این گونه فعالیت‌ها جداً خودداری کرده و در صورت اطلاع از فعالیت‌های هرمی سریعاً موضوع را به پلیس گزارش کنند.

این مقام پلیسی به کسانی هم که به نوعی این گونه اقدام‌ها را کماکان به صورت زیرزمینی هدایت می‌کنند هشدار داد و خاطر نشان کرد: این افراد مطمئن باشند سرانجام توسط پلیس شناسایی می‌شوند و برخورد قانونی با آن‌ها صورت خواهد گرفت و پلیس مصمم به مبارزه قاطع با این پدیده است.

۱۳۹۳/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...