نسخه چاپی

از تیم «امید» نا «امید» شدیم

تیم فوتبال امید ایران كه با هدف كسب مدال در بازی‌های آسیایی 2014 - اینچئون شركت كرده بود، در نخستین دیدار خود در این رقابتها برابر تیم نه چندان قدرتمند ویتنام تن به شكست سنگین داد تا شروعی ناامید كننده‌ای در این جام داشته باشد.

به گزارش نما، در دومین روز از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال بازی‌های آسیایی 2014 - اینچئون، از ساعت 12:30 دقیقه عصر امروز تیم‌های فوتبال امید ایران و ویتنام برابر هم به میدان رفتند که این بازی با نتیجه عجیب 4 بر یک به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه آنسان وا برگزار شد، هوی توان‌وو (23)،هونگ کوان‌واک (28)، فی سون تران (69) و هونگ (82) برای تیم ویتنام و محسن مسلمان (62- پنالتی) برای تیم ایران گل زدند. ضمن اینکه محمدرضا خانزاده در دقیقه 87 و به دلیل حرکت غیر ورزشی روی دروازه‌‎بان ویتنام از زمین مسابقه اخراج شد.

حجت صادقی، یوسف وکیا، محمد دانشگر، محمدرضا خانزاده، مرتضی پورعلی گنجی، محسن مسلمان، آرش رضاوند، وحید حیدریه، مهدی شریفی، علی کریمی (32 - یعقوب کریمی) و کاوه رضایی برای تیم ایران در این بازی به میدان رفتند.

این نخستین دیدار رسمی بود که نلو وینگادا به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم امید نشسته بود اما یک نتیجه نا امید کننده در شروع بازی‌های آسیایی بدست آورد و تیمش برابر ویتنام، تیم نه چندان قدرتمند جنوب شرق آسیا، تن به شکست سنگین داد.

در این بازی، نفرات تیم امید از نظر فنی نتوانستند عملکرد قابل قبولی برابر برنامه‌های هجومی تیم تایلند از خود ارائه کنند، اتفاقی که بیانگر عدم هماهنگی بین آنها بود. این مساله درحالی رخ داد که تیم امید با حضور نفرات جدید، تنها اردویی 3 روزه در تهران و یک هفته‌ای در چین داشت و نتوانست به خوبی خود را برای حضور در این رقابتها آماده کند.

۱۳۹۳/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...