نسخه چاپی

تداوم افزایش قیمت طلا + جدول قیمت ها

قیمت جهانی طلا بعد از مدتی كه شاهد روند كاهشی بود در حال افزایش است و امروز بعد از چندین روز افزایش پیاپی مرز 1600 دلار برای هر اونس را رد كرد. اما قیمت نفت برخلاف روز پنج شنبه روند كاهشی را نشان میدهد و امروز نفت برت و وست تكزاس شاهد كاهش محسوس بودند. قیمت طلا در بازار تهران نیز هنوز درحال افزایش است اما ارز نوسانات اندكی را شاهد است.

قیمت جهانی طلا بعد از مدتی که شاهد روند کاهشی بود در حال افزایش است و امروز بعد از چندین روز مرز 1600 دلار برای هر اونس را رد کرد. اما قیمت نفت برخلاف روز پنج شنبه روند کاهشی را نشان میدهد و امروز نفت برت و وست تکزاس شاهد کاهش محسوس بودند. قیمت طلا در بازار تهران هنوز درحال افزایش است اما ارز نوسانات اندکی را شاهد است.

به گزارش «تابناک»، ادامه بحران منطقه یورو و افزایش تنشهای مالی و اقتصادی در منطقه اروپا همچنان تاثیرات منفی خود را بر بهای جهانی فلزات پایه حفظ کرده است و قیمت این فلزات همچنان در حال سقوط است. وخیم تر شدن وضعیت موسسات مالی و بانکها در اسپانیا بازار جهانی این فلزات را تحت فشار قرار داده است.

درحال حاضر بحث ها پیرامون قدرت و ضعف اقتصاد آمریکا بهای جهانی فلزات و نفت را تحت تاثیر دارد. تاثیر ادامه بحران اروپا و تبعات آن برای اقتصاد آمریکا، و از سویی ادامه یافتن حدس و گمان ها پیرامون آینده مذاکذات هسته ای ایران باعث شده طی هفته های اخیر قیمت جهانی نفت با نوسانات اندکی روند کاهشی را تجربه کند و علیرغم آنکه بهای نفت روز پنج شنبه افزایش اندکی را برای نفت برنت و وست تکزاس به همراه داشت اما امروز مجددا بهای نفت به روند کاهشی خود ادامه داد.

اما بهای جهانی طلا که از چند روز پیش روند افزایشی به خود دیده است، امروز نیز به این روند ادامه داد و از مرز 1600 دلار برای هر اونس گذشت. کارشناسان پیش بینی میکنند اقبال از بازار جهانی طلا همچنان طی چند روز آینده ادامه داشته باشد.

از سویی بازار ارز و طلا در تهران نیز همچنان به نوسانات خود ادامه میدهد و بعد از آنکه در هفته های گذشته قیمت سکه و طلا روندی رو به کاهش را نشان میداد از روز پنج شنبه در یک تغییر جهت روند افزایشی پیدا کرده و رشد قیمتها در این بازار محسوس است.

11.jpg

222.jpg

333.jpg

۱۳۹۱/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...