نسخه چاپی

علامه‌مصباح به عیادت آیت‌الله‌‎مهدوی‌كنی رفت

حضور علامه محمدتقی مصباح یزدی در تمام مدت زمانی كه در كنار تخت آیت الله مهدوی كنی بوده است با گریه همراه بوده و شفای عاجل ایشان را از خداوند متعال مسئلت كرده است.

به گزارش نما به نقل از پايگاه خبري تحليلي «پارس»، در آخرين روزهاي هفته گذشته كه علامه محمدتقي مصباح يزدي رييس موسسه آموزشي امام خميني(ره) به عيادت مقام معظم رهبري مي رود بعد از عيادت از ايشان بر بستر آيت الله مهدوي كني رييس مجلس خبرگان رهبري حاضر و از ايشان هم عيادت مي كنند.

به دليل مشغله هاي بسيار علامه محمدتقي مصباح يزدي در اداره موسسه آموزشي امام خميني(ره) و فاصله تهران و قم، از پانزدهم خرداد ماه سال جاري كه آيت الله مهدوي كني در بستر بيماري بوده اند تاكنون، وي نتوانسته بود به عيادت رييس مجلس خبرگان برود و در اين مدت هر چند تماسي انجام نشده بود اما عيادت انجام شد.

حضور علامه محمدتقي مصباح يزدي در تمام مدت زماني كه در كنار تخت آيت الله مهدوي كني بوده است با گريه همراه بوده و شفاي عاجل ايشان را از خداوند متعال مسئلت كرده است.

در زمان حاكميت جريان دوم خرداد بر دولت هفتم و هشتم و مجلس ششم، هجمه هاي سنگيني نسبت به آيت الله مهدوي كني و علامه مصباح صورت مي گرفت كه در موارد بسياري، دبير كل جامعه روحانيت افراد جريان اصولگرا را به حمايت و پشتيباني از آيت الله مصباح در مقابل حملات، موظف مي كرد.

عيادت علامه محمدتقي مصباح يزدي از آيت الله محمدرضا مهدوي كني در بيمارستان شهيد رجايي تهران در روز چهارشنبه 19 شهريور انجام شد.

۱۳۹۳/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...