نسخه چاپی

فیلمی كه فرانسویان را خشمگین كرد+عكس

پخش فیلمی از نیمكت ذخیره های تیم ملی فوتبال فرانسه كه نشان می داد' پاتریس اورا' از پیراهن این تیم برای پاك كردن بینی خود استفاده می كند خشم بسیاری از فرانسویان را برانگیخته است.

ایرنا به نقل از دیلی میل نوشت: پخش این فیلم با موج محكومیت این بازیكن در میان محافل مطبوعاتی و ورزشی فرانسه همراه شد .در این فیلم اورا در حالی نشان داده شده كه با پیراهن هم تیمی اش پشت خود را پاك می كند و سپس آن را بالا می برد و بینی اش را با آن می گیرد.

این فیلم را شبكه Tv5 پخش كرد . دوربین این شبكه برای لحظاتی نیمكت ذخیره های تیم ملی فرانسه در دیدار دوستانه با صربستان رانشان داد و دقیقا همان لحظاتی بود كه كاپیتان 31 ساله منچستریونایتد ترجیح می داد هیچ كس آن را نبیند.

171450_942.jpg


درشرایطی كه تیم ملی فرانسه در آستانه رقابت های یورو 2012 قصد دارد از هر حاشیه ای پرهیز كند این اقدام ستاره سیاه پوست ، تمامی تیم را در حاشیه قرار داد.

یكی از مجلات ورزشی فرانسه در این باره نوشت: این كار منزجركننده بود. جدای از زشت بودن این حركت و بیش از هرچیز نشان دهنده فقدان احترام پیراهن تیم ملی برای این بازیكن است.

مجله ورزشی 10 افزود: فكر ما مشغول این نكته است كه آیا اورا با پیراهن منچستریونایتد نیز همین كار را می كند؟

این مدافع فرانسوی دو سال پیش نیز در هدایت بازیكنان تیم ملی فرانسه به اعتصاب در جریان جام جهانی آفریقای جنوبی آماج حملات رسانه ها قرار گرفت.

به نظر می رسد این حركت او بار دیگر موقعیتش در تیم ملی فرانسه با هدایت ' لوران بلان' را با مخاطره روبرو كند.

مجله ورزشی 10 نوشت: محبوبیت او در این ماه ها تا حد زیادی كاهش یافته و این حركت غیرقابل قبولش هم تغییری در این وضعیت نخواهد داد.

۱۳۹۱/۳/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...