نسخه چاپی

تشديد ناامني اجتماعي در آمريكا

دانشجوی آمریكایی مغز و قلب هم دانشگاهی خود را خورد

عکس خبري -دانشجوي آمريکايي مغز و قلب هم دانشگاهي خود را خورد

یك دانشجوی آمریكایی در شهر بالتیمور ایالت مریلند اعتراف كرد كه هم دانشگاهی خودش را قطعه قطعه كرده و قلب و بخشی از مغزش را خورده است.

به گزارش فارس به نقل از شبکه تلویزیونی "سی ان ان" آمریکا، جسی باین افسر پلیس مسئول در منطقه هارفورد ایالت مریلند گفت: الکساندر کینیوا 21 ساله به قتل "کوجو بونسافو آجی کودی" 37 ساله که شش روز پیش مفقود شده بود؛ اعتراف کرده است.

به گفته این افسر پلیس، کینیوا اعتراف کرده که هم دانشگاهی خودش را با چاقو قطعه قطعه کرده و اعضای داخلی بدن او خصوصا قلب و بخشی از مغزش را خورده است.

کینیوا هم اکنون بدون کفالت به اتهام قتل درجه یک و حمله درجه یک و دو در مرکز بازداشت منطقه هارفورد به سرمی برد.

بر پایه این گزارش، قربانی آنجی کودی ۶ روز پیش از حادثه، خانه‌ای را که با قاتل در آن زندگی می کرد، برای پیاده روی ترک کرد و کارت شناسایی و تلفن خودش را درخانه جا گذاشت.

پدر قاتل روز سه‌شنبه به پلیس اعلام کرد که برادر الکساندر سر و دستهای فردی را در طبقه زیرزمین خانه قربانی پیدا کرده است که بعد مشخص شد متعلق به آنجی کودی است.

کینیوا بعد از انتقال به مرکز پلیس اعتراف کرد که هم اتاقی خود را با چاقو کشته و قطعه قطعه کرده است و قلب و بخشی از مغزش را خورده است.

وی همچنین بازپرسان را به محل یک سطل اشغال در نزدیک یک کلیسا که اعضای باقیمانده بدن قربانی در آن قرار داده شده بود، راهنمایی کرد.

بر پایه این گزارش، آنجی کودی غنایی الاصل بود و فردی بسیار باهوش توصیف می‌شد که چند مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاههای غنا داشت و با وجود حاضر نشدن در سر کلاسها، قبل از کشته شدنش از دانشگاه مورگان استیت بالتیمور ایالت مریلند فارغ التحصیل شده بود.

قاتل نیز در همین دانشگاه مورگان استیت بالتیمور در رشته مهندسی مشغول به تحصیل بود.

۱۳۹۱/۳/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...