نسخه چاپی

سرلیست جبهه متحد از امیدواری به ائتلاف بزرگ گفت

عکس خبري -سرليست جبهه متحد از اميدواري به ائتلاف بزرگ گفت

دو كرسی برادرانمان در جبهه پایداری در شورای مركزی جبهه متحد برای آنها نگه داشته شده است و برخی از اعضای فهرست تهران اعلام آمادگی كرده اند جهت وحدت بیشتر میان اصولگرایان كناره گیری كنند تا با یك ائتلاف جدید به فهرست جامع تری میان جمیع سلایق اصولگرایی كه به مفاد بایدها و نبایدهای تنظیم شده در منشور اصولگرایی پایبندند؛ دست یابیم.

حجت الاسلام و المسلمين ابوترابي يكي از دو سرليست جبهه متحد اصولگرايان در گفتگو با هفته نامه شما ارگان حزب موتلفه اسلامي با ابراز اميدواري به وحدت بيشتر اصولگرايان در روزهاي باقيمانده تا انتخابات گفت: من گمان مي كنم اين مقطع مقطع آزمايشهاي متعدد است. کساني كه عهد بستند اما از جبهه متحد اصولگرایان جدا شدند، آزمايش خود را به خوبي پس نداده اند. كساني نيز كه حاضر به وحدت نشدند، بسياري از ابهاماتشان مرتفع شده است و براي امر مهمتر كه ارائه يك اقتدار ملي در برابر دشمنان است مي طلبد از برخي اختلاف سليقه ها نيز چشم پوشي كنند تا زمينه وحدت ميسر گردد. در این فرصت باقی مانده تا انتخابات امکان وحدت میان اصولگرایان باقي است و ما با آغوش باز می پذیریم.
به گزارش نمانيوز وي با يادآوري اينكه "دو کرسی برادرانمان در جبهه پایداری در شورای مرکزی جبهه متحد برای آنها نگه داشته شده است" و اينكه "برخی از اعضای فهرست تهران اعلام آمادگی کرده اند جهت وحدت بیشتر میان اصولگرایان کناره گیری کنند تا با یک ائتلاف جدید به فهرست جامع تری میان جمیع سلایق اصولگرایی که به مفاد بایدها و نبایدهای تنظیم شده در منشور اصولگرایی پایبندند؛ دست یابیم." يادآور شد: این موضوع بدون سابقه نیز نیست؛ در مجلس اول نیز با مدیریت شهید بهشتی در روزهای پایانی قبل از انتخابات به یک ائتلاف بزرگ میان نیروهای وفادار به خط امام و آرمانهای انقلاب رسیده شد و فهرست واحدی از سوی این گروه ها منتشر گردید. اينك دو همرزم شهيد بهشتي در ميانه ميدان ايستاده اند كه هيچ يك از وفاداران به انقلاب در صدق گفتار آنها شك و ترديد ندارند؛ بايد اميد داشت تا فرصت باقي است گامهاي موثر برداشته شود. لازمه این امر توجه به رهنمود رهبری برای وحدت است که راه رسیدن به وحدت عدول از سلیقه ها و حرکت به سوی یکدیگر است ، نه اینکه همه در جای خود بایستیم و انتظار حرکت دیگران به سوی خود را داشته باشیم.
نماينده منتخب مردم در مجالس ششم تا هشتم افزود: توصیه من به دوستداران نظام این است که با الهام از اصول و مبانی دینی و رهنمودهای رهبر انقلاب برای افزایش وحدت و انسجام ملی و اسلامی و همچنین انسجام اصولگرایان تلاش کننند. همچنین از تمام توان خود برای شناخت گره‌ها و مشکلات واقعی جامعه و مردم و ارائه راهکار برای آنها استفاده شود. این گفتمانها و تلاش‌های سیاسی ما را از مسائل واقعی باز می دارد. این را به عنوان یک واقعیت می توان دید. ما در یک صحنه نبرد و تقابل تمام عیار با نظام سلطه و استکبار جهانی روبرو هستیم. بیش از سی سال است که این صحنه شکل گرفته است. اگر می خواهیم در این جبهه موفق و کارآمد باشیم باید مسائل واقعی جامعه را بشناسیم و با کاهش تنش‌های سیاسی و اجتماعی برای ارائه راه حل و اجرای راه حل‌ها قدم برداریم. این رسالت اصلی ماست.

۱۳۹۰/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...