نقوی حسینی در گفتگو با نما :

همایش اصولگرایان مشقی برای همگرایی است/تفرقه به همه اصولگرایان لطمه میزند/ مبنی حركت اصولگرایان جامعتین است

عکس خبري -همايش اصولگرايان مشقي براي همگرايي است/تفرقه به همه اصولگرايان لطمه ميزند/ مبني حرکت اصولگرايان جامعتين است

نماینده مردم ورامین گفت: مبنی حركت اصولگرایان جامعتین است و الان هم بر همین مبنا این حركت آغاز شده است.

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در گفتگو با خبرنگار نما در خصوص محورها و بایسته های وحدت بین نیروهای اصولگرا اظهار داشت: مشی اصولگرایی همیشه مورد استقبال ملت ایران بوده است . تا زمانی که گروهها در چهار چوب اصولگرایی حرکت کرده اند، مورد استقبال مردم قرار گرفته اند. یکی از زوایایی که به مشی و منش اصولگرایی لطمه می زند تفرقه بین اصولگرایان است .
وی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری اخیر هم شاهد بودیم که اگر اصولگرایان متحد وارد صحنه می شدند صد درصد پیروز میدان بودند. بنابراین جمعی از بزرگان اصولگرایی برنامه ریزی کرده اند تا یک همگرایی را بین اصولگرایان به وجود بیاورند .
نقوی تاکید کرد : منظور از همگرایی ایجاد گروه و دسته و حزبی نیست بلکه مشقی برای همگرایی است. لذا از گروههای مختلف با سلایق مختلف دعوت به عمل آمده است، این حرکت یک حرکت موفقیت آمیز است . محور این حرکت حجه الاسلام تقوی است که با دیدگاهی بسیار روشن ، ولایت مدار و فرا حزبی و جناحی هستند که ایشان حوزه اصولگرایی را مورد توجه قرار می دهند.
نماینده ورامین در پاسخ به این سوال خبرنگار نما مبنی برعدم حضور آیت الله مهدوی کنی و نبود حبیب الله عسگراولادی به عنوان رکن وحدت اصولگرایان اظهارکرد: مبنی حرکت اصولگرایان جامعتین است و الان هم بر همین مبنا این حرکت آغاز شده است.
وی خاطر نشان کرد : این حرکت آغاز شده است و نتایج خوبی را به دست آورده است و برای اینکه این همگرایی در عمل نشان داده شود، لذا این نشست سازماندهی شد تا در شنبه 19 مهر ماه نشستی در لانه جاسوسی برگزار شود و حضرت آیت الله مصباح یزدی که مورد قبول تمام گروههای اصولگرایی هستند، حضور پیدا کنند و سخنرانی کنند. البته ناگفته نماند که این سخنرانی اولین تجمع همگرایی اصولگرایی در تهران است . زیرا برخی عنوان سراسری را ذکر کرده اند که باید بگویم که این همایش در حوزه تهران برگزار می شود.

۱۳۹۳/۷/۱۸

اخبار مرتبط