عیدی مقام معظم رهبری به سربازان

جانشین اداره كل منابع انسانی ستاد كل نیروهای مسلح گفت: با دستور مقام معظم رهبری به مناسبت ایام عید سعید غدیر خم اضافه خدمت سنواتی سربازان بخشیده شد.

به گزارش نما به نقل از فارس،‌ سردار موسی کمالی جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام این مطلب گفت:‌ رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید سعید غدیر خم نسبت به بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان دستورات لازم را ارائه فرمودند.

وی تصریح کرد: سربازان می‌توانند به قسمت نیروی انسانی (اعم از معاونت و اداره کل) مراجعه کرده، نسبت به کسر اضافه خدمت خود اقدام کنند.

جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح افزود:‌ در مصوبه قبلی مقرر شده بود کسانی که از سال 94 به خدمت اعزام می‌شوند به ازای هر فرزند از ۳ ماه کسر از خدمت برخوردار شوند اما با توجه به عید سعید غدیر خم سربازانی هم که در سال 92 و 93 به خدمت سربازی رفتند در صورت داشتن فرزند می‌توانند به ازای هر فرزند از دو ماه کسر خدمت برخوردار شوند.

سردار کمالی تصریح کرد:‌ اعلام این مطلب به منزله ابلاغ است و از تاریخ 21 مهر 93 لازم‌الاجراست و همه یگان‌های نیروهای مسلح باید نسبت به انجام آن اقدام لازم را انجام دهند.

۱۳۹۳/۷/۲۱

اخبار مرتبط