عامل موساد چگونه سر از پرسپولیس درآورد؟

عکس خبري -عامل موساد چگونه سر از پرسپوليس درآورد؟

در حال حاضر موضوع به وزارت ورزش رسیده و محمود گودرزی اعلام كرده فرد مقصر در این قضیه باید معرفی بشود، اما مقصر كیست؟

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، موضوع سفر مديران پرسپوليس به مادريد و ملاقات با فلورنتينو پرس رئيس باشگاه رئال مادريد تبديل به مساله اي خطرناک براي مديران اين باشگاه شده است.

در حال حاضر و پس از موج اولیه خبرسازی و اتهام ارتباط مدیران پرسپولیس با یک ایرانی مقیم خارج از کشور که سوءسابقه سیاسی دارد، رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه در مظان اتهام و حتی خطر برکناری هستند. این در حالی است که طبق ادعای آنها سفر گروه 4 نفره پرسپولیس و مادرید بدون اطلاع از حضور جهانشاهی( همان فرد مذکور)، انجام شده است. آنها ادعا می‌کنند جهانشاهی را در دفتر پرس دیده اند و تا آن موقع هیچ اطلاعی از این موضوع نداشته اند.

در حال حاضر موضوع به وزارت ورزش رسیده و محمود گودرزی اعلام کرده فرد مقصر در این قضیه باید معرفی بشود، اما مقصر کیست؟

آغاز مکاتبات

موضوع برگزاری بازی پرسپولیس و رئال مادرید به دوره مدیریت محمد رویانیان در پرسپولیس بازمی گردد. رویانیان که تجربه موفق بازی مقابل میلان را پشت سر گذاشته بود. قصد برگزاری این بازی را داشت و از طریق یک ایرانی مقیم خارج از ایران، پیگیر این بازی بود. فردی به نام جهانشاهی که البته حالا همه افراد دست اندرکار، سعی دارند از وی تبری بجویند حتی خود محمد رویانیان که البته مستقیم در این باره صحبت نکرده است اما انتشار نامه های مبنی بر مکاتبات وی با فلورنتینو پرس نشان می‌ دهد درآن دوره زمانی این ارتباط کاملا وجود داشته است، اگرچه ممکن است رویانیان جهانشاهی را نمی‌ شناخته و البته اگرچه بعدا از این مساله باخبر شده است اما با توجه به برکناری دیگر لزومی به پیگیری نمی‌ دیده است.

در حال حاضر مدیران فعلی پرسپولیس که با توجه به نحوه ورود به این باشگاه قطعا مخالفان تندی دارند، منصوبان گروه قبلی و نزدیکان به حامیان مالی پرسپولیس را عامل این افشاگری منفی می‌ دانند. به عقیده آنها آنچه که به محض سفر مدیران پرسپولیس به مادرید در رسانه ها منتشر شده خوراکی است که یکی از کارمندان قبلی باشگاه آن را افشا کرده، آنها می‌ گویند کسانی که در جریان حضور جهانشاهی بوده اند می‌ توانستند به سادگی مدیران فعلی پرسپولیس را از دردسرهای سفر به مادرید مطلع کنند. اما انتظار آنها برای رخ دادن اولین اشتباه بزرگ از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس کار را به اینجا رسانده که ممکن است تغییراتی سریع در انتظار پرسپولیس باشد.

نکته مهم دیگر، احتمال حضور برخی جریانات سیاسی به ماجراست که این مساله کار را برای تیم مدیریت فعلی قرمزپوشان دشوارتر خواهد کرد. اگرچه ظاهرا حمیدرضا سیاسی قصد دارد امشب در نود اسناد تازه ای درباره سابقه ارتباط باشگاه پرسپولیس با موضوع رئال مادرید را افشا کند.

۱۳۹۳/۷/۲۱

اخبار مرتبط