جهانبازی؛ داور دربی 79

به نظر می رسد یدالله جهانبازی، انتخاب كمیته داوران برای قضاوت در دربی هفتاد و نهم است.

به گزارش نما به نقل از ورزش3، کمیته داوران همیشه و برای انتخاب داور دربی با یک مشکل بزرگ مواجه می شود. هر داوری که انتخاب شود یکی از تیمها نسبت به او معترض می شوند و همین باعث حساسیت در قضاوت بازی استقلال مقابل پرسپولیس می شود. کمیته داوران اما از چند هفته قبل از برگزاری دربی، برای انتخاب داور به جمع بندی می رسد و به او قضاوت بازی های استقلال و پرسپولیس مقابل حریفان را نمی دهد.

از چند هفته پیش، علیرضا فغانی، احمد صالحی، یدالله جهانبازی و تورج حق وردی گزینه های نهایی قضاوت در دربی بودند اما با توجه به اینکه حق وردی در هفته دوازدهم بازی پرسپولیس مقابل سایپا و هفته سیزدهم بازی استقلال مقابل صبا را سوت زده از کورس خارج شده و شانس قضاوت در دربی را از دست داده است.

احمد صالحی هم با قضاوت در بازی پرسپولیس- پیکان در هفته سیزدهم شانسی برای قضاوت در دربی نخواهد داشت. درست مثل فغانی که این هفته قرار است بازی تراکتورسازی- استقلال را سوت بزند. به همین دلیل از کمیته دوران خبر می رسد که یدالله جهانبازی برای قضاوت دربی هفتاد و نهم انتخاب شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او این بازی حساس را سوت خواهد زد. نکته جالب اینکه این هفته برای جهانبازی بازی در نظر گرفته نشده تا او با استراحت یک هفته ای برای دربی آماده شود.

۱۳۹۳/۸/۱۵

اخبار مرتبط