گزینه های سرمربیگری پیكان

با وجود اینكه روز گذشته منصور ابراهیم‌زاده به صورت توافقی از هدایت پیكان كنار رفت، هنوز مدیران این تیم نتوانسته اند جایگزینی برای او پیدا كنند.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، همانطور که قبلا هم خبرهایی در این زمینه منتشر شده بود، زلاتکو کرانچار گزینه اول خودروسازان است و اگر این مربی با تیم امید قرارداد نبندد، مقصد بعدی اش باشگاه پیکان خواهد بود. اما در صورتی که این انتقال عملی نشود، گفته می‌ شود از بین صمد مرفاوی و پرویز مظلومی یکی هدایت این تیم را برای نیم فصل دوم برعهده خواهد گرفت.

مرفاوی نتایج بسیار خوبی را در صبا گرفته و قاعدتا این باشگاه از نتایج سرمربی خود راضی است. اما احتمال جدایی مرفاوی همچنان وجود دارد. پیکان مهره های بهتری نسبت به صبا دارد و عجیب نیست که مرفاوی دوست داشته باشد نیم فصل دوم در تیمی بهتر از صبا سرمربیگری کند.

اما پرویز مظلومی که بعد از جدایی از استقلال فقط در آلومینیوم هرمزگان سرمربیگری کرده، شاید محتمل ترین گزینه هیات مدیره پیکان باشد. او با بازیکنانی مثل سیاوش اکبرپور، ساموئل و مهدی رحمتی کار کرده و با توجه به شناختی که از این بازیکنان دارد، فرصت زیادی برای شناخت بازیکنان تیمش نمی‌ خواهد. البته گفته می‌ شود بهتاش فریبا تمایل دارد تا اعضای هیات مدیره را راضی به عقد قرارداد با مظلومی کند. فریبا در دو سالی که مظلومی سرمربی استقلال بود، به عنوان مربی در کنار او کار کرده بود.

۱۳۹۳/۹/۴

اخبار مرتبط