كرار: به موهایم حسادت می‌كنند!

عکس خبري -کرار: به موهايم حسادت مي‌کنند!

بازیكن عراقی استقلال گفت:‌ آبی‌پوشان در دربی مستحق شكست نبودند.

به گزارش نما به نقل از فارس، جاسم کرار که میهمان برنامه ۹۰ بود در مورد حضورش در جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۰۷ گفت:‌ بازی‌های خوبی بود که با قهرمانی عراق به پایان رسید و این شروع بعد از مدت‌ها برای ما قابل توصیف نبود در آن زمان عراق مشکلات زیادی داشت و ما تلاش می‌کردیم هموطنان عراقی را خوشحال کنیم همانطور که در المپیک ۲۰۰۸ هم فکر و ذکرمان شادی مردم عراق بود.

وی در مورد احساسش نسبت به صدام گفت: بچه‌ بودم آن زمان یادم نیست اقتصاد و زندگی در آن زمان سخت بود و فقط در زمان صدام امنیت داشتیم که الان امنیت نیست البته من ایران را دوست دارم و هیچگاه بابت احساس بد مردم ایران به صدام تفکری نداشتم چرا که من هم شیعه هستم و خادم اهل بیت ضمن اینکه فرهنگ عراق در ایران هم وجود دارد و خانواده‌ام در اینجا راحت هستند.

کرار گفت: ایران در جام‌ ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۱ بازیکنان خوبی داشت و حقش بود فینالیست شود که این اتفاق نیفتاد.

کرار در مورد اینکه کدام بازیکن بهترین بازیکن دو ماه اخیر فوتبال ایران بود، گفت: شهباززاده را انتخاب می‌کنم چون هم جوان است و هم در آینده استحقاق زیادی خواهد داشت.

وی در مورد سن واقعی‌اش گفت: ۲۷ سال دارم و کوچکترین بازیکنی بودم که در تیم ملی عراق بازی کرده است.

کرار با بیان اینکه بعد از جام ملت‌های آسیا از آیندهوون هلند پیشنهاد داشته است در مورد اینکه طرفدار کدام تیم خارجی است، گفت: طرفدار رئال مادرید هستم.

بازیکن عراقی استقلال همچنین درباره اینکه چرا پس از خطاهایی که روی او می‌شود به نوعی نمایش اجرا می‌کند، گفت: بعضی مواقع که ضربات شدید است طوری خودم را می‌اندازم که مشکلی برایم پیش نیاید. در برخی مواقع ضربه‌های سختی به من وارد می‌شود و به همین دلیل اعتراض می‌کنم. اگر داور حق ما را ندهد چه کسی می‌خواهد این کار را بکند. من نیازی ندارم فیلم بازی کنم اگر بگویم بعد از هر بازی ۳ روز بدنم درد می‌کند شاید باور نکنید.

وی در مورد مشکلات انضباطی بازیکنان عراقی گفت: بازیکن حرفه‌ای باید همه چیزش حرفه‌ای باشد اینکه شاید برخی مواقع بازیکن منضبط نباشد باید ببینید با باشگاهش چه قراری داشته است البته کمی هم روزنامه‌ها شلوغ می‌کنند مطمئن باشید خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مظلوم نیستند و یک مسئله‌ای هست که می‌گوید هیچگاه با خبرنگار دوست نباش چون یک روز به نفع می‌شود و یک روز به ضررت.

کرار در مورد علت عصبانیتش در برخی صحنه‌های مسابقه تأکید کرد: همیشه عصبانی نمی‌شوم اما برخی مواقع که داور حقم را نمی‌دهد خیلی عصبی می‌شوم. یک بار هم پس از بازی با صبا که داور را زدم با اینکه داور اشتباه کرده بود اما وقتی با خودم فکر کردم دیدم این کار اشتباه بود.

بازیکن سابق تراکتورسازی در مورد هواداران این تیم گفت: خیلی دوست‌شان دارم و دوست داشتن هواداران این تیم در قلب من خاص است حتی اگر روزی از فوتبال خداحافظی کنم آنها در قلب من می‌مانند.

وی در مورد بلند بودن موهایش و اینکه در یکی از دربی‌های گذشته نورمحمدی موهای او را کشید، گفـت: من بدبخت هستم یک جاهایی هست که داور مرا نمی‌بیند و همین موضوع مرا عصبی می‌کند شاید هم بازیکنان از اینکه موهای من بلند است به من حسادت می‌کنند. البته دوست دارم موهایم بلند باشد.

کرار در مورد مشکلی که چند سال پیش با جباری پیدا کرده بود، گفت: جباری برایم عزیز است و بهترین بازیکن ایران به شمار می‌رود اما برخی مواقع تصمیماتی می‌گیرد که تصمیم مربی را نقض می‌کند در آن دیدار هم به مربی گفتم مرا تعویض کن اما در مجموع حرف‌هایی ردوبدل شد که نمی‌خواهم بگویم پس از آن هم به شاهین بوشهر رفتم که این تصمیم اشتباه بود چون در این تیم مصدوم شدم.

هافبک استقلال تأکید کرد: هیچ کس نیست که دوست نداشته باشد گل بزند اما من بیشتر دوست دارم پاس گل بدهم و سازنده گل باشم.

وی با بیان اینکه در بچگی‌هایم موهایم مثل عادل فردوسی‌پور بود یادآور شد: پدرم آرزو داشت یک روز فوتبالیست شوم و به من می‌گفت وقتی بچه بودم با توپ می‌خوابیدم مطمئن باشید رمز موفقیتم پدرم بود.

کرار در مورد یکی از عکس‌هایش که در خصوص شکار گرگ به نمایش درآمده بود، گفت: در عراق مزرعه‌دار هستم و حیوانات زیادی دارم این گرگی که می‌بینید نصف آنها را خورد بالاخره آن را شکار کردیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود دربی ۷۹ را به خاطر جام ملت‌ها از دست داد، گفت:‌ در بازی با تراکتور بازیکن حریف به من چسبیده بود و من فقط خواستم از او جدا شوم و کارت زرد حق من نبود. قبل بازی گفته بودم که برای تیم ملی می‌روم و برای دربی برمی‌گردم و مربی هم قبول کرده بود چون دوست داشتم در دربی بازی کنم از اینکه باختیم هم ناراحت شدم چون مستحق باخت نبودیم.

کرار افزود: به نظرم استقلال بهترین تیم ایران است چون بازیکنانمان یکدل هستند در بازی‌هایی هم که باختیم به خاطر اشتباهاتی بود که در همه جا وجود دارد ضمن اینکه مدافعان استقلال از بهترین مدافعان ایران هستند.

بازیکن عراقی استقلال یادآور شد: تماشاگران پشت استقلال باشند و با یک شکست ورزشگاه را ترک نکنند.

وی در مورد اینکه کدام بازیکن ایرانی را دوست دارد، گفت: علی کریمی را خیلی دوست داشتم او بازیکن بزرگی بود که در قطر هم روبه‌روی هم بازی کردیم.

۱۳۹۳/۹/۱۸

اخبار مرتبط