آتش‌نشان‌ فداكار جان‌ پسربچه‌ را نجات‌ داد

در آتش‌سوزی كارگاه مبل سازی در طبقه همكف یك ساختمان مسكونی 5 طبقه، وقتی پسربچه 8 ساله‌ای نفس‌های آخر را در میان دود می‌كشید؛ آتش‌نشان ماسك خود را برداشت و به آن پسربچه داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، در ساعت 12:28 امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در یافت‌آباد شهرک ولیعصر به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران 3 ایستگاه به همراه نرده‌بان، تشک نجات و دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد طبقه همکف یک کارگاه مبل‌سازی در یک ساختمان 5 طبقه مسکونی که حدوداً 80 متر وسعت داشت و مملو از پارچه و مواد اشتعال‌زا بود آتش گرفته و دود حاصل از آن تمامی ساختمان را در بر گرفته بود.

آتش‌نشانان عملیات را آغاز کردند و مشاهده شد یک کارگر در داخل آتش محبوس شده که مأموران آتش‌نشانی توانستند همزمان با اطفای حریق این کارگر 17 ساله تبعه افغانستان را خارج کنند.

در حین اطفای حریق آتش‌نشانان متوجه شدند پسر بچه‌ای 8 ساله در راه‌پله‌های این ساختمان در میان دود حاصل از آتش گرفتار شده‌ است و نفس‌های این پسربچه به شماره افتاده بود. یکی از آتش‌نشانان بلافاصله ماسک تنفسی خود را در اختیار این پسربچه قرار می‌دهد و از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کند.

عملیات این حادثه پس از ایمن‌سازی در ساعت 14.01 به اتمام می‌رسد.

۱۳۹۳/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط