درخشان: به دنبال برد مقابل بنیادكار هستیم

عکس خبري -درخشان: به دنبال برد مقابل بنيادکار هستيم

سرمربی تیم پرسپولیس در باره دیدار برابر بنیاد كار ازبكستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا كه در آینده نزدیك برگزار می شود، گفت: به دنیال ارایه یك بازی بسیار خوب با نتیجه برد هستیم.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، حمید درخشان امروز پنجشنبه در آیین نخستین دوره فارغ التحصیلی فرهیختگان مرکز آموزش علمی کاربردی پرسپولیس در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان بازی بسیار خوبی را در دیدار برابر لخویا در روز سه شنبه به نمایش گذاشتند.

وی اظهار داشت: البته نمی توانیم بگوییم ما در حال حاضر از شرایط بسیار خوبی برخورداریم؛ اما شرایط ما نسبتا خوب است و امیدواریم گام به گام برخی از مشکلات را برطرف کنیم .

درخشان درباره دیدار پرسپولیس با بنیاد کار ازبکستان بیان کرد: بنیاد کار تیم خوبی است و قرار است دیدار بنیاد کار مقابل النصرعربستان را مورد تحلیل قرار دهیم.

سرمربی پرسپولیس اظهارکرد: به دنبال یک بازی خوب هستیم، اما در عین حال نباید ریسک کنیم و امیدواریم با توجه به شرایط خوبی که در تیم وجود دارد بتوانیم نتایج دلخواه خود را برابر بنیاد کار ازبکستان کسب کنیم.

درخشان با قدردانی از پیشکسوتان عرصه فوتبال در ورزشگاه آزادی که برای دیدار تیم پرسپولیس و لخویا حضور یافته بودند، گفت: امیدواریم بتوانیم با تمرکز بر روی کادر فنی شاهد عملکرد بهتری از پرسپولیس باشیم.

وی درباره حضور پیام و رضا نوروزی برای دیدار پرسپولیس برابر بنیاد کار ازبکستان اظهار داشت: پیام در این سفر همراه ما خواهد آمد، البته باید تلاش کند تا خود را به وضعیت مطلوب تری برساند. اما رضا نوروزی به دلیل اینکه هنوز از آمادگی کافی برخوردار نیست در این سفر حضور نخواهد داشت.

وی درباره شایعاتی مبنی بر درگیری اصغری و کفشگری گفت: در فوتبال از این موارد پیش می آید، اما مسئله مهمی نبوده است.

آیین نخستین دوره فارغ التحصیلی فرهیختگان مرکز آموزش علمی کاربریدی پرسپولیس با حضور پیشکسوتان پرسپولیس ، محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس ، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ، حمید استیلی در محل همایش های بین المللی صدا و سیما در حال برگزاری است .

۱۳۹۳/۱۲/۷

اخبار مرتبط