چرخش ۱۸۰ درجه‌ای كرار!

هافبك عراقی تیم فوتبال استقلال بعد از اظهار نظر تندی كه علیه فدراسیون فوتبال ایران داشت در مصاحبه‌ای چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای نسبت به قبل داشت و اعلام كرد ایران كشور دوم من است.

به گزارش نما به نقل از فارس، جاسم کرار با عذر خواهی مجدد از عکس العملش نسبت به اخراج خود در بازی با سایپا گفت: من در آن لحظه احساسی شدم و نسبت به داور بازی عکس العمل نشان دادم که یک عکس العمل احساسی بود. باز هم از داوران ایرانی عذر خواهی می کنم و خواهش می‌کنم که به خاطر یک اشتباه من در زمان حضورم در تراکتورسازی با ذهنیت منفی نسبت به من قضاوت نکنند.

هافبک عراقی استقلال در ادامه افزود: از باشگاه استقلال تشکر می‌ کنم که پیگیر مشکلاتم است ولی هواداران بدانند که من آنها و باشگاه استقلال را قلبا دوست دارم و به خاطر این تیم حاضرم از جانم نیز بگذرم. استقلال تیم محبوب من و کشور ایران کشور دوم من است. ایران دارای لیگ بسیارقوی و منظمی است.

کرار که با حضور وکیل خود صحبت می کرد در ادامه عنوان کرد: می‌بینید که من به زبان فارسی کامل مسلط نیستم و بدون کمک همراهانم نمی‌توانم فارسی را راحت صحبت کنم. در مورد اظهار نظر‌های من راجع به فدراسیون هم سو تفاهم شده است و مطمئن باشید منظور من چیزی نبود که به زبان آورده‌ام. من در فوتبال ایران حضور دارم و مطمئنا درباره فوتبال ایران این حرف‌ها را مطرح نکرده‌ام. از شما می‌پرسم من اگر فوتبال ایران و فدراسیون را قبول نداشتم به اینجا می‌ آمدم؟

وی ادامه داد: همه در آسیا می‌دانند فوتبال ایران از پیشرفته ترین کشورها است و من صحبت دیگری مطرح کردم که اینگونه برداشت شد.

کرار در پایان تصریح کرد: قصد دارم تا پایان فصل بدون حضور وکیل خود با رسانه‌ای صحبت نکنم و تنها از طریق سایت رسمی باشگاه استقلال صحبت‌هایم منعکس خواهد شد و اگر مکالمه ای با دوستان رسانه‌ای داشته باشم هم این مکالمات خصوصی است و به شکل مصاحبه نباید منتشر شود تا این سو تفاهم‌ها ایجاد نشود.

۱۳۹۳/۱۲/۸

اخبار مرتبط