لژیونرهای ایرانی در منطقه خطر

غیر از علیرضا جهانبخش، همه بازیكنان فوتبال ایرانی شاغل در خارج، در تیم‌هایی بازی می‌كنند كه در جدول رده‌بندی لیگ مربوطه، در بدترین حالت ممكن قرار دارند.

به گزارش نما به نقل از فارس، روزنامه ورزشی‌ عرب زبان نائل، به مناسبت آغاز سال نو هجری شمسی، گزارش آماری کوتاهی از لژیونرهای فوتبال ایران در جهان ارائه داده است که خلاصه آن به شرح زیر است:

علیرضا حقیقی دروازه بان 28 ساله باشگاه فوتبال پنافیل پرتغال:

باشگاه فوتبال 65 ساله پنافیل در لیگ برتر پرتغال در رده آخر جدول هجده تیمی قرار دارد. عملکرد حقیقی در این تیم بسیار ضعیف بود. این تیم با تفاضل گل منفی 27، ضعیف ترین دروازه‌بان و خط دفاع را دارد. نظر به این که 25 هفته از لیگ پرتغال گذشته است، سخت بعید می‌نماید که این تیم در لیگ برتر بماند.

مهرداد پولادی مدافع/ هافبک 29 ساله و مسعود شجاعی هافبک 32 ساله، هر دو در باشگاه فوتبال الشحانیه قطر:

باشگاه فوتبال 17 ساله الشحانیه در لیگ ستارگان قطر در رتبه سیزدهم جدول 14 تیمی مسابقات قرار دارد. این تیم با تفاضل گل منفی 27، خط دفاع و دروازه‌بان ضعیفی دارد. عملکرد تیم الشحانیه بسیار ضعیف بوده و نظر به این که 23 هفته از مسابقات گذشته، سخت است این تیم بتواند در لیگ بماند.

جواد نکونام هافبک 35 ساله و رایگان و کریم انصاری‌فرد مهاجم 25 ساله باشگاه فوتبال اوساسونا:

باشگاه فوتبال 95 ساله اوساسونا در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاهی اسپانیا در میان 22 تیم، در رتبه 18 قرار دارد. تفاضل گل این تیم منفی 15 گل است. این تیم به احتمال فراوان به لیگ دسته سوم سقوط خواهد کرد. نکونام در این فصل به طور رایگان در تیمش بازی خواهد کرد.

اشکان دژاگه هافبک 29 ساله باشگاه فوتبال العربی قطر:

باشگاه فوتبال 65 ساله العربی قطر در لیگ ستارگان این کشور در میان 14 تیم در رده نهم قرار دارد. تفاضل گل این تیم مثبت 5 است. این تیم در حاشیه امنی قرار ندارد. دژاگه ملیت ایرانی- آلمانی دارد.

سردار آزمون مهاجم 21 ساله باشگاه فوتبال روستوف روسیه:

باشگاه فوتبال 110 ساله روستوف، در رتبه آخر جدول 16 تیمی لیگ برتر فوتبال روسیه را دارد. این تیم با تفاضل گل منفی 22 و نظر به این که 20 هفته از شروع مسابقات گذشته، به لیگ دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد.

علیرضا جهانبخش مهاجم 22 ساله باشگاه فوتبال ان‌ای‌سی هلند:

باشگاه فوتبال 115 ساله ان ای سی هلند در رتبه اول جدول 20 تیمی لیگ برتر هلند قرار دارد. تفاضل گل این تیم مثبت 64 است و نظر به این که 31 هفته از مسابقات گذشته است، گمان می رود که قهرمان شود زیرا اختلاف امتیازی بالغ بر بیست امتیاز با تیم دوم دارد.

رضا قوچان نژاد مهاجم 27 ساله باشگاه فوتبال الوکره قطر:

باشگاه فوتبال 55 ساله الوکره در رتبه 12 لیگ چهارده تیمی قطر قرار دارد. تفاضل گل این تیم منفی 14 است. این تیم هم احتمال فراوانی دارد که در پایان فصل به دسته پایین تر سقوط کند. قوچان نژاد ملیتی هلندی - ایرانی دارد.

۱۳۹۴/۱/۱

اخبار مرتبط