فضای احساسی پس از بازی سوئد و ملی پوش های شوكه

خداحافظی جواد نكونام در شرایط اتفاق افتاد كه به عقیده بسیار از كارشناس ها او هنوز با این میزان آمادگی اش، می توانست به بازی های ملی ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نکونام در جام جهانی و جام ملت ها عملکرد خوبی داشت و در دو بازی شیلی و سوئد هم توانست علاوه بر گلزنی، عملکرد خوبی داشته باشد. روز دوشنبه خیلی از ملی پوش ها و اعضای کادر فنی از نکونام خواستند که با تیم ملی ادامه دهد و خداحافظی نکند اما نکونام در تصمیمی که برای که برای همه آنها غیر منتظره بود، از بازی های ملی خداحافظی کرد. اشک های کاپیتان ایران پس از بازی در رختکن برای بازیکنان و مربیان بسیار تلخ بود و باعث شد فضایی احساسی در رختکن شکل بگیرد. بازیکنان تیم ملی از این تصمیم او شوکه شده بودند و به او می گفتند بهتر بود با این آمادگی، همچنان به بازی های ملی اش ادامه می داد. نکونام اما قصد داشت پیش از اینکه آمادگی اش را از دست بدهد از رقابت های ملی کنار بکشد و سرانجام مقابل سوئد این کار را کرد. نکته اینجاست که هیچکس از خداحافظی نکونام خبر نداشت و هیچ تدارکی هم برای این کار صورت نگرفته بود. کاپیتان تیم ملی حتی پس از پایان بازی هم سریعا به رختکن رفت و در آنجا بود که تصمیم خود را اعلام کرد. کارلوس کروش هم سریعا به این خداحافظی واکنش نشان داد و او را بهترین کاپیتان در دوران مربیگری اش خواند.
هنوز کسی از آینده نکونام خبر ندارد ولی شنیده می شود احتمال کناره گیری او از بازی های باشگاهی هم در پایان فصل زیاد خواهد بود. کاپیتان تیم ملی قصد دارد پس از اتمام دوران بازیگری اش به صورت جدی کار مربیگری را با حضور در کلاس های پیشرفته آغاز کند اما فعلا همچنان به بازی های باشگاهی فکر می کند.

۱۳۹۴/۱/۱۲

اخبار مرتبط