اعلام زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان دكتری پژوهش محور

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: پذیرفته‌شدگان دكتری پژوهش‌محور می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.net از زمان مصاحبه و مكان مصاحبه خود مطلع شوند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اظهار داشت: پذیرفته‌شدگان دکتری پژوهش‌محور می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.net از زمان مصاحبه و مکان مصاحبه خود مطلع شوند.

وی درخصوص رشته‌های اعلام شده برای مصاحبه خاطرنشان کرد: در حال حاضر زمان مصاحبه ۷ رشته شامل برنامه‌ریزی درسی، فلسفه تعلیم و تربیت، روانشناسی تربیتی، روانشناسی عمومی، روانشناسی سلامت، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی و مشاوره در سایت اعلام شده است.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد افزود: پذیرفته‌شدگان می‌بایست در روزهای مصاحبه مدارکی شامل اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد به ضمیمه ریز نمرات دو مقطع، طرح تحقیقاتی و فرم پروپزال، سوابق و تولیدات علمی و یک نسخه از پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود را به همراه داشته باشند.

علوی فاضل تأکید کرد: حضور استاد راهنما در جلسه مصاحبه پذیرفته‌شدگان این مقطع الزامی است. اساتید محترم می‌بایست آخرین حکم کارگزینی خود را در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشند.

وی در ادامه گفت: چنانچه پذیرفته شده‌ای طرح پژوهشی خود را با استاد راهنمایی که بیش از ۲ دانشجو در این مقطع دارد، انتخاب کرده باشد، لازم است استاد راهنمای خود را قبل از جلسه مصاحبه تغییر داده و فرم طرح تحقیقاتی را دوباره تکمیل کند و به تأیید استاد راهنمای جدید برساند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در پایان گفت: زمان مصاحبه سایر رشته‌های دکتری پژوهش‌محور نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

۱۳۹۴/۱/۱۷

اخبار مرتبط