سلمان باید از ملت ایران عذرخواهی كند

حفظ عزت و شرافت ملت ایران و نظام واجب است و پادشاه عربستان باید از ملت و نظام ایران عذرخواهی كند.

به گزارش نما ، عضو فراکسیون اصولگرای مجلس ضمن محکوم کردن هتک حرمت به دو نوجوان ایرانی از سوی مأموران عربستان گفت: حفظ عزت و شرافت ملت ایران و نظام واجب است و پادشاه عربستان باید از ملت و نظام ایران عذرخواهی کند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی پیرامون اقدامات بی‌رحمانه و تجاوز وحشاینه عربستان سعودی به یمن اظهار کرد: نقش وهابی سعودی در مسائل و حوادث منطقه یک نقش فعال، روشن و پررنگی است که به هیچ وجه نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

وی بیان کرد: وهابیت سعودی با دلارهای نفتی که در اختیار دارد که حاصل از فروش بیش از 9 میلیون بشکه نفت و در قیاس جمعیت بسیار کمی که دارد، همه جانبه و تمام قد در مقابل با بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه ایستاده است.

* دست عربستان در همه نزاع‌های منطقه به خوبی روشن است

عضو فراکسیون اصولگرای مجلس تصریح کرد: اقدامات و تحرکات وهابیت با طراحی صهیونیست و دلارهای نفتی بیش از 35 سال است که علیه اسلام ناب و انقلابی، ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: اغلب نقشه‌ها و توطئه‌ها از سوی غربی‌ها و آمریکا با هدف گسترش حاکمیت مستبد و سلطه جوی خود، طراحی و پی‌ریزی می‌شود و با هماهنگی صهیونیست و با دلارهای سعودی در منطقه علیه انقلاب و نظام اسلامی اجرا می‌شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار در مجلس افزود: در هر نزاع و درگیری در منطقه خاورمیانه به روشنی می‌توان دخالت و حمایت مالی عربستان سعودی علیه انقلاب و اسلام را دید و این امر به خوبی در جنگ تحمیلی قابل مشاهده بود.

* ادامه کار مستحب سفر عمره مفرده در قیاس با واجب (حفظ شرافت ملت ایران ) کاری اشتباه است

وی با محکوم کردن شدید تجاوز عربستان علیه مردم بی‌دفاع یمن ابراز کرد: نشانه‌های تزلزل و اضمحلال وهابیت و شاهزاده‌های غرب دوست و آمریکا پرست عربستان قابل مشاهده است و روز به روز بر مردم جهان آشکارتر می‌شود.

عضو فراکسیون اصولگرای مجلس با اشاره به هتک حرمت دو نوجوان ایرانی از سوی ماموران فرودگاه جده و مشمئز کننده بودن این اقدام گفت: به شخصه معتقد هستم که حفظ شرافت و عزت نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران امری واجب بوده و نباید کارهای مستحب را چون سفرهای عمره مفرده به عربستان سعودی در قیاس با این امر واجب ادامه داد.

وی در پایان گفت: دیدگاه من بر این است که پیرامون این جسارت ماموران عربستانی، پادشاه عربستان باید از ملت و نظام ایران عذرخواهی کند.

۱۳۹۴/۱/۲۱

اخبار مرتبط