اولین اظهارات پانوویچ درباره پرسپولیس

دستیار اول برانكو كه به تازگی كارش را با این تیم آغاز كرده با تاكید براینكه پرسپولیس بزرگترین تیم قاره آسیاست گفت: برای پرسپولیس برنامه‌ای طولانی مدت داریم و نمی‌توانیم تا پایان كار خاصی انجام دهیم.

به گزارش نما به نقل از مهر، پانوویچ در خصوص آمدنش به پرسپولیس و حضور در این باشگاه گفت: پرسپولیس بزرگترین باشگاه آسیاست و با هوادارانی که دارد می تواند یکی از بهترین مراکز فوتبالی در آسیا باشد. من می‌دانم این تیم درحال حاضر شرایط خوبی در لیگ ندارد اما به مرور زمان همه چیز درست خواهد شد.

دستیار اول برانکو ایوانکویچ در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: به نظر من این تیم خیلی از نظر تکنیکی و تاکیتیک جای پیشرفت دارد. ما باید این کار را با تمریناتی که داریم انجام دهیم تا تیم را از تمام نظرها به شرایط مطلوب و ایده آلی برسانیم.

وی در خصوص شناخت از فوتبال آسیا و ایران اظهارکرد: چند تن از مربیان بزرگ ما در ایران کار کرده بودند و من هم چندین سال در کشورهای حوزه خلیج فارس در تیم ها کار کرده بودم اما پرسپولیس شرایط بسیار متفاوتی دارد. من این سئوال را از شما می پرسم حضور ۱۱۰ هزار هوادار در این مسابقه به چه معناست؟ این به این معناست که پرسپولیس که از بزرگتری مراکز فوتبالی در آسیاست و باید به شرایط مطلوب دست پیدا کند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از شرایط پرسپولیس در لیگ داخلی و بازیهای پیش روی این کشور اطلاعی دارید گفت: من می دانم که پرسپولیس در لیگ داخلی ایران شرایط خوبی ندارد و از جام حذفی هم کنار رفته. ما تمام تلاشمان را بکار می‌گیریم تا اقدامات لازم را انجام دهیم تا پرسپولیس در بازهای آتی در لیگ به پیروزی برسد و در پایان فصل جایگاه مناسبی کسب کند.

پانوویچ ادامه داد: پرسپولیس روز چهارشنبه نتیجه بزرگی را برابر تیم قدرتمند النصر رقم زد. این تیم با این پیروزی احتمال حضورش در دور بعد مسابقات را خیلی بالا برد. ما هم تمام تلاشمان را بکار می گیریم تا دل هواداران چند ده میلیونی پرسپولیس را شاد کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما چند هفته تا پایان لیگ داخلی ایران فرصت داریم و در این زمان نمی توانیم کار مهمی را انجام دهیم اما ما برای هدف کوتاه اینجا نیامده ایم. ما برنامه طولانی مدتی داریم تا با کسب جایگاه مناسبی در آسیا و کسب قهرمانی در لیگ داخلی ایران دل هواداران پرسپولیس را که بهترین هواداران دنیا هستند شاد کنیم.

دستیار اول برانکو ایوانکویچ در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا شناختی از بازیکنان پرسپولیس دارید یا خیر تصریح کرد: این تیم استعدادهای فوق العاده ای و بازیکنان جوان خوبی دارد ما هم سخت کار می کنیم تا آنها را به شرایط آرمانی و ایده آل برسد.

۱۳۹۴/۱/۲۱

اخبار مرتبط