«میكائیل» به تلویزیون می آید

پخش مجموعه تلویزیونی «میكائیل» به كارگردانی سیروس مقدم از شنبه در شبكه یك سیما آغاز می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: پخش مجموعه تلویزیونی «میکائیل» آخرین ساخته‌ی سیروس مقدم از شنبه، 22 فروردین ماه در شبکه یک سیما آغاز می‌شود.

این سریال تلویزیونی جز پنجشنبه و جمعه هر شب ساعت 22 پخش خواهد شد.

سریال «میکاییل» پس از پایان تصویربرداری در مکان‌هایی مانند پارک ارم، فرودگاه، راه‌آهن و بیمارستان ناجا در تهران به قشم رسید و بخش زیادی از این داستان در جزیره قشم رقم خورد.

«میکائیل» به قلم سعید نعمت‌اله مضمونی پلیسی دارد که با مشارکت نیروی انتظامی و شبکه اول سیما تولید می شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده : رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سخت کوش و پر تلاش است برای استقرار نظم و آرامش بیشتر عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم دل به دریا می‌زند و ... .

در این مجموعه تلویزیونی کامبیز دیرباز در نقش میکائیل، بهنوش طباطبایی در نقش یاس، کامران تفتی در نقش رشید، متین ستوده در نقش مهری، مجید واشقانی در نقش افسر پلیس، علی دهکردی رییس کلانتری، کاوه سماک‌باشی در نقش افسر پلیس ، مهدی صبایی (برادر یاس)، علی صالحی (غلام)، مریم خدارحمی، مجید سعیدی، حسین توشه، امیر حمیدزاده و با حضور علیرضا خمسه (در نقش آقاخان) و پرویز پورحسینی در نقش عبدا... بازی دارند.

سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از: مدیربرنامه ریزی: فهیمه کمالی، دستیار یک کارگردان: محمد بدرلو، دستیار کارگردان: حامد بیسادی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، مدیر تولید: محمود اتحادی، طراح گریم: مجید اسکندری، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، تصویربردار: حسین قلی پور، صدابردار: هادی افشار، تدوینگر: خشایار موحدیان،عکس : شهاب احمد لو و رضا امینیان ، مشاور رسانه ایی : مجتبی احمدی ، مدیر تدارکات: آرش صالحی.

۱۳۹۴/۱/۲۲

اخبار مرتبط