كاهش قیمت اوراق تسهیلات مسكن

از سوی دیگر، سهام شركت های فن آوا، بیمه نوین و آهن و فولاد ارفع با بیشترین افت قیمت مواجه شدند و آیفكس نیز با اندكی كاهش، عدد 750 واحد را نشان داد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، نرخ اوراق تسهیلات مسکن در معاملات امروز یکشنبه با کاهش قیمت روبرو شد و هر ورقه حق تقدم تسهیلات مسکن در جریان این معاملات با قیمت 72 تا 78 هزار تومان دست به دست شد.

معاملات 23 فروردین ماه 1394 بازار فرابورس، با خرید و فروش 196 میلیون و 710 هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 82 میلیارد و 180 میلیون ریال پایان یافت.

بیشترین حجم معاملات در روز جاری مربوط به خرید و فروش 20 میلیون و 200 هزار سهم فولاد هرمزگان جنوب و بیشترین ارزش معاملات در اختیار پالایش نفت تهران با رقم 131 میلیارد و 720 میلیون ریال بود.

امروز بیشترین افزایش قیمت به سهام شرکت های فولاد هرمزگان جنوب، کی بی سی و پالایش نفت تهران اختصاص یافت و سهام شرکت پالایش نفت تهران و فولاد هرمزگان بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشت.

از سوی دیگر، سهام شرکت های فن آوا، بیمه نوین و آهن و فولاد ارفع با بیشترین افت قیمت مواجه شدند و آیفکس نیز با اندکی کاهش، عدد 750 واحد را نشان داد.

در بازار اوراق با درآمد ثابت 90 هزار و 48 ورقه مرابحه مگا موتور معامله شد و بیشترین حجم معاملات ETF(صندوق های قابل معامله)نیز به صندوق سرمایه گذاری اطلس با معامله 86 هزار و 903 سهم اختصاص یافت.

براساس این گزارش، نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری اقتصاد نوین پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، امروز بازگشایی شد.

۱۳۹۴/۱/۲۳

اخبار مرتبط